AndrewL Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Hei ! Ville bare si at nå er det kommet ny firmware for asono dvdx70 til glede for oss som eier denne http://asono.com/no/go/i/27/m/prod/cid/4/pid/29 noen mods. som kan flytte denne ? Endret 8. februar 2005 av AndrewL Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Nice.. Denne er kanskje liit feilpostet? Video Passer mer under video.. Endret 8. februar 2005 av Omy Lenke til kommentar
It's me Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Flyttet til "Lyd & Bilde" --> "Video". "Annet om hardware" er for pc. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hei, Det er del ting som kan fikses(modes) med denne FW, men jeg kan ikke programere. Det er mulig å få spilleren til å vise lange filnavn. Det er kommet en liten filnavn patcher men den fungerer ikke optimalt da de adressene (eller offset, hva det nå hetter) er ikke riktige. Noen med en del tid, C compiler kunnkaper og ønske om en bedre DVD? Staljin Lenke til kommentar
vonGrepa Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ahh Endelig funker xvid som det skal også.. før hadde jeg problemer med omtrent 50% av xvid filene.. Nå spiller det perfekt. Irriterende at de fortsatt ikke klarer å fikse subtitles som virker ordentelig.. nå er fonten og visningen grei, men den klipper på 60 tegn.. /vonGrepa Lenke til kommentar
staljin Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Hei, Det finnes en måte å fjerne denne 60 tegn sperre, men man må kunne programmere litt. Det gjøres i Linux med Datarescue IDApro 4.6 eller 4.7. Jeg kan verken den ene eller den andre, men det finnes en god del info HER. En må registereres for å få tilgang til gruppen, men det er verdt det. Jeg har litt info om denne 60 tegn bug i vedlegget. Hvis det er noen som kan hjelpe så gi et ord. Staljin Endret 19. februar 2005 av staljin Lenke til kommentar
staljin Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hei, Siden det var ingen som var interessert å hjlpe, så måtte jeg fikse det selv. Staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå