Sjefern Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) EDIT: nei nå sa han hat dama hadde klikket og at han bare kunne bruke 6000,-..... Da blir det noe annet.. Skal se hva jeg kan sette opp som forslag. Kanskje jeg ikke trenger hjelp til det. Blir ikke sli ihvertfall. Jeg skal kjøpe hos komplett. (de har faktisk kingston rammen) Er dette et bra oppsett til ca 10.000? Vil jeg kunne overklokke dette greit? Er det mulig å oppgradere med enda et 6800gt kort senere? Jeg er ikke så dreven på sli så jeg er takknemelig for all hjelp. Jeg har allerede et kabinett som jeg har kjøpt brukt. (Jeg skriver egentlig dette for en venn av meg, men samma det ) Endret 8. februar 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 EDIT: nei nå sa han hat dama hadde klikket og at han bare kunne bruke 6000,-..... Da blir det noe annet.. Skal se hva jeg kan sette opp som forslag. Kanskje jeg ikke trenger hjelp til det. Blir ikke sli ihvertfall. Jeg skal kjøpe hos komplett. (de har faktisk kingston rammen) Er dette et bra oppsett til ca 10.000? Vil jeg kunne overklokke dette greit? Er det mulig å oppgradere med enda et 6800gt kort senere? Jeg er ikke så dreven på sli så jeg er takknemelig for all hjelp. Jeg har allerede et kabinett som jeg har kjøpt brukt. (Jeg skriver egentlig dette for en venn av meg, men samma det ) Hvilket oppsett? Men, for 6k, burde det være mulig å få et system med 1024mb ram og a64. Men er nok en god idè å kjøpe et svakt skjermkort, for så å oppgradere. Oppgradering har høyere WAF (Wife approval Factor) enn kjøp av mye ved en anledning:) Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Han skulle jo ha det for å spille på, så skjermkortet kunne ikke være så veldig dårlig. Men her er oppsettet jeg satte opp: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=10916 Dama hans klarte til slutt å leve med 7500,- Hva syntes dere? Lenke til kommentar
bujk Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ser ut som et greit oppsett det der Lenke til kommentar
bujk Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hmm... glemt kabinett? eller har han dette? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Hmm... glemt kabinett? eller har han dette? han hadde det fra før. Les første posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå