reppen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Lurer på om det går å ha inn en 1,6 motor istedenfor 2,0 i min Mazda 626 87 mod. Mye som er anderledes med hensyn til motorfeste o.l ? Lenke til kommentar
Corolla16v Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Uten at jeg er sikker så tror jeg det bør la seg gjøre uten alt for mye stress. Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 hvis de bygde bilene sine slik som VW gjorde på 80/90 tallet, så skal det gå uten større problemer.. vw lagde "moduler" som de satt sammen bilene med, slik at det meste passer sammen.. antar at mazda muligens har gjort det samme dog, en del ledninger til overs vil du få, tror at blokka er den samme uansett om du har 1.6 eller 2.0 motor (dvs at motorfester passer over) Dan Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Skal gå rimelig greit ja, men WHY?! Hadde en 626 1.6 automat en gang. Du verden for en treg bil. DU STORE VERDEN for en treg bil det var. T'Weed Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Ville ikke tatt meg bryet på den bilen der selv om jeg ikke tror det er noe problem å gjøre det. Kjøp deg heller en annen bil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå