jevel Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) tja, første tanken som slo meg var cod - click of death. haha, husk å lese skikkelig over hva du quoter neste gang! Det er vel akkurat det jeg gjør? -KJ Endret 10. februar 2005 av jevel Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 nei, åpenbart ikke, for du har ikke lest hva jeg skrev videre. men jeg kan repetere det; trådstarter, har du sjekket ut hva "beep codes" i manualen til hovedkortet sier? det er som sagt ofte enklere å løse problemet hvis du vet nøyaktig hva problemet er. Lenke til kommentar
mBBS_Rules Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 HK'et er Epox EP8-KRAI med VIA KT600 chipset. Manualen er dessverre borte, ellers hadde jeg sjekket den med en gang. Nå kommer det ny CPU en av de nærmeste dagene, så da får jeg prøve med det i alle fall. Noen som vil kjøpe en Duron 1000mHz? Ellers takk for all hjelp, det er kjempeviktig for meg da jeg bruker maskinen i jobben. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) I følge EpoX sine sider så har du da Award bios. Feilen (i følge beep codes) er da enten CPU som er defekt eller at cpu er for varm. Bios kan som sagt være satt til å si ifra på en for lav grad også, men det hadde du jo sjekket. edit: Award: Repeating High/Low - Either the CPU is not seated properly or the CPU is damaged. May also be due to excess heat. Check the CPU fan or BIOS settings for proper fan speed. Blir nok bra med ny cpu ser du... Endret 10. februar 2005 av Desdichado Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå