AndersT2 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Fikk en ny Western Digital 200 GB harddisk i dag. Har fra før installert og formatert 2 stk 120 GB fra samme produsent. Men denne gangen tok det 3.5 timer å formatere. Tipper det ikke tok mer enn maks timen på 120 GB versjonen. Alt gikk med ett bra tempo frem til 70% etter det tok hver % uendelig tid. Tror de siste 30% tok 2.5 timer eller mer. Er dette normalt med så store harddisker. Regnet kjapt over, og 70% ligger ved den 137 GB som noen har problemer med at PCen ikke tar større enn. Er dette grunnen? Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 formaterte min 200gb maxtor 10 igår, det tok vel bare rundt en time tror jeg, personlig foretrekker jeg hurtigformatering, men jeg ville prøve noe nytt Lenke til kommentar
Jail Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Høres nesten ut som det er Bad Sectors på disken. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ja, har hatt samme problem jeg og. Bruker disken though, men har skaffa meg ny. Det er selvføgelig S-ATA, men jeg har ikke diskettstasjon.. Weee.. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Har du hatt noe problemer med den? Og vedrørende hurtigformatering, funker det like bra. Tar alltid en ordenlig en når det er nye disker, trodde det var slik det burte gjøres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå