NyZeta Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Heisann.. Nå har jeg liggende 8 stk pentium 2 350 hjemme og en hel HAUG med ram Er det noen som har eller vet om hvor jeg kan få tak i et hovedkort med 2 eller flere P2 sokler? Jeg vil helst ha et kort uten SCSI/LAN/LYD/SKJERMKORT. For jeg HATER innebygde duppeditter. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 http://www.eddiesdata.no/ Hovedkort DFI P2XBL/D, 2x Slot 1, Dual PII / PIII, 100 MHz , 1550.- Dette er phatt Lenke til kommentar
NyZeta Skrevet 20. november 2001 Forfatter Del Skrevet 20. november 2001 Takker for råd.... Billig var det og.. Det er ikke andre som vet hvordan en får tak i Quad-p2 kort?... Jeg har fått dilla på serveroppsett og MÅ bare prøve noe stort noe.... :smile: Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Jeg har 2 slot 1 hk hjemme . skal du selge 2 av cpu'ene ? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Quad.no ? Men de har ikke for vane å være så billige Lenke til kommentar
NyZeta Skrevet 21. november 2001 Forfatter Del Skrevet 21. november 2001 Jeg mente ikke merket Quad (sorry dårlig formulert) Jeg tenkte på et Hovedkort med 4Xp2 sockler. Altså et Quad Pentium 2 kort Eller fire veis server hovedkort Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Jeg spurte om det samme (men da ang P-III) for en stund siden, og fikk da som svar at det meste du får til P-II og P-III er Dual. Skal du over på Quad kort, må man visst ha P-II Xenon eller P-III Xenon....og de er ikke billige..... Lenke til kommentar
NyZeta Skrevet 22. november 2001 Forfatter Del Skrevet 22. november 2001 svarer på følgende: Jeg har 2 slot 1 hk hjemme . skal du selge 2 av cpu'ene ? _________________ ** Mvh. Lars Erik ** Hvis jeg ikke får tak i noe super fett i nærmeste fremtid, kan vi jo bytte eller at jeg selger dem. Har du noe fristende til en som vil ha server? ca verdi: 2xP2 350 :smile: Lenke til kommentar
th_hau Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 hvor mang MHz er prosessorene på over 300? Du skal ikke selge en av prosessorene? Lenke til kommentar
NyZeta Skrevet 23. november 2001 Forfatter Del Skrevet 23. november 2001 Som tidligere nevt, har jeg et stort antall Pentium 2 350 MHz.. Jeg er på jakt etter hovedkort med støtte for 4 prosessorer, men med mindre jeg finner noe skikkelig frekt noe jeg kan bruke prosessorene på så selger jeg dem eller bytter dem i annet serverutstyr.... Har dere noe dere vil bytte/selge til meg så send meg en liste på Mail..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå