mylife Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 jeg vet ikke helt forskjellen på kablene, men jeg bruker hvertfall en s-vhs ut fra skjermkortet, med en overgang til gul phono plugg inn i tven. Der er problemet ja... Noe som virket for meg da jeg hadde 9700PRO var å kjøpe en scartplugg med S- Video inn... Radeon er dessverre ikke så gode til TV bruk. Ikke pga kortet, men pga drivere... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 hvordan bytta dere pins? klarte dere å få ut hele pin`en, eller måtte dere kappe ledningen å lodde på igjen? Du bruker et lite skrujern til å løsne mothaken, så drar du ut hele pin`, og setter den inn igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Radeon er dessverre ikke så gode til TV bruk. Ikke pga kortet, men pga drivere... Kan du utdype den påstanden litt mer? Lenke til kommentar
nabben Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 nytt problem folkens. nå klarer ikke catalyst control senteret å "detecte", finne tven min, selvom jeg prøver forskjellige koblinger. forslag? Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 prøv omega driverne kanskje? de har aldri sviket meg hvertfall! www.omegadrivers.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå