neb Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 yes.. har sitti et par timer foran skjermen nå, og kommet frem til et design jeg er ganske fornøyd med. trenger fortsatt en del finpussing, men ting er så og si på plass.. har ikke satt opp publiseringsystemet enda, for nå roper senga etter meg! Vil gjerne ha kritikk på designet, så vel som kodene. Har ikke validert siden enda, men regner med at den er det! forslag til forbedringer og forandringer tas i mot med åpene armer! har litt problemer med et par bugs i FF. Hovedområdet (der alt foregår ) strekker seg ikke, selv om jeg har prøvd både 100% og auto på høyden.. kansje noe dere kan hjelpe meg med? har også et problem med at bilde av cd coverne forflytter seg på :hover, og det skal de ikke! css dokumentet om det er intressant! sist men ikke minst (denne gangen skal jeg ikke glemme det) : En lenke! mvh bigben Lenke til kommentar
bollmus Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 fin den, men likte ikke lenke inne teksten, så dem ikke tydelig. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 -veit ikke helt om jeg likte blåfargen i menyen -alt for dårlig hover på menyen -lenkene i teksten brøt hele flyten så du ser bare de, men stilig effekt -ikke helt valid html 4.01 Transitional -semantikktakktinger(header bør defineres som h1) -menyoverskriftene ville jeg deffinert med h2(muligens h3 alt etter sammenheng) +stilret og morsom header cd-bildene flytter seg selvfølgelig fordi de har border, drop den og du er i boks. skal du ha border på hover legger du bare på en hvit border til vanlig. Hover på bildene fungerer selvfølgelig ikke i IE. skal man bruke % på ytter-elementet er det altid en idé og sette html, body { height: 100%; } da elementet blir % av pappa-elementet(kult ord ) lykke til, tror nok du får den xhtml 1.1 hvis du bare prøver! btw: kan man ha annet en <li> i en <ul>? :o Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Morsom side! Mvh Primaxx Lenke til kommentar
neb Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 heisan.. ja.. enig at det bli litt mye med så sterk grå på lenkene. skal gjøre noe med det.. Er litt missfornøyd med typografien. noen forslag? ellers takk takk.. tar gjerne i mot flere innspill og kritikk!!! mvh bigben Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg synes det var litt mye hvit i siden. Oppsettet var enkelt og greit, men jeg savner litt mer harmoniske og fine farger. -Fonten passet ikke, og typografien er ikke pen. - Det er umulig å se hva som står på knappene nedfor artikklene - Banneret var ikke pent, og det er altfor stort. Hvis du hadde benyttet det av litt mer eleganse og penhet iforhold til hvordan siden ser ut, hadde det blitt fint. Siden har behov for forandringer, prøv å bli forandre fonten, fargene og banneret Lenke til kommentar
neb Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Små endringer er gjordt med fargene. Tready: banner? du tenker vel heller på headeren. Jeg liker den som den er så den vil nok forbli. typografien er det jeg sliter mest med atm, så endringer skal nok gjøres der Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Er det noe som lagger i FireFox? Til meg ser jeg ikke et bilde eller noe form for grafikk i Firefox, men i IE ser den ut som den skal (tror jeg) Lenke til kommentar
neb Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 merkerlig. Bugger ikke hos meg. Kansje du har "disable'a" noe i FF.. ingen problemer hos kompisene mine heller.. uansett.. Den ser sånn ca lik ut i FF 1.0, Opera og IE 6. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Helt greit design. Kanskje en smule kjedelig. Jeg ville kanskje forsøkt å sette mer padding på teksten i hovedfeltet. I tillegg er det, som en annen tidligere nevnte, nesten umulig å se hva som står i lenkene inne i teksten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå