Veitafan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Emnefeltet sier vel det meste. Jeg lurer også på hva det er plass til i en slik barebone, spesielt av harddrisker og skjermkort. Har lett en stund nå og finner ikke ut av det. Så det ville vert fint om noen kunne fortelle meg det. Tenkte på om det går med 2 harddisker osv... Endret 7. februar 2005 av toSlaDos Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Shuttle har iallefall ikke noen barebone's med nForce 4 chipset, men hvis du ikke absolutt må ha AMD setup foreslår jeg denne Shuttle barebonen: XPC XPC SB95P V2 Har den selv. Veldig lett å installere, kjøler godt, veldig praktisk og har faktisk plass til 3 S-ATA harddisker hvis du dropper diskettstasjon. Med diskettstasjon, 2 helt øverst Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Hvilket skjermkort har du? Får du plass til ett high-end kort som f.eks x850xt pe, 6800GT og Ultra? Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 kommer shuttle med nforce4 chipset i dette kvartalet her! Jeg venter kun på den Resten som trengs er på lager. Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hvilket skjermkort har du? Får du plass til ett high-end kort som f.eks x850xt pe, 6800GT og Ultra? Har kjøpt meg x850XT PE, og før jeg kjøpte meg det spurte jeg 'Shuttle Germany' om skjermkortet ville passe, og de sa ja. Får skjermkortet på fredag tror jeg, så kan jeg si ifra da. (Hvis jeg husker det) Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 de har ingen på markedet ennå, men fant denne i prisguiden da, så da kommer vel den på markedet etterhvert tenker jeg, men når er jo et åpent spørsmål shuttle nforce 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå