rolfbirger90 Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 JEG HAR VEL ANTAKELIGVIS FÅTT ET SLAGS VIRUS PÅ PC,N ALLE BILDER SOM JEG HAR LAGRET PÅ STASJON C KAN IKKE VISES. NÅR JEG PRØVER Å ÅPNE ET BILDE FÅR JEG FØLGENDE MELDING F.EKS D OSV ER IKKE EN HJELPEFIL FOR WINDOWS OG ELLER ER FILEN SKADET. ER DET NOEN HER SOM KAN SVARE PÅ HVA JEG SKAL GJØRE FOR Å BLI KVITT PROBLEMET HILSE R.B.K. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Høres ut som loveletter som har herjet litt... :sad: Oppsøk en antivirusside (norton.com) og last ned noe som fjerner viruset. Ellers er det vel ikke så dumt å ha antivirus installert???? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Ikke bruk caps lock når du skriver et innlegg,du kan prøve denne online antivirus skanneren http://housecall.antivirus.com/housecall/start_pcc.asp Kjetil Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 du har tydeligvis blitt infisert av caps-lock viruset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå