Ulkesh Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg er på utkikk etter et selskap / firma som driver med kopibeskytting av musikk. Jeg har en del work-in-progress, som en vakker dag skal inn i en musikal. Forløpig kun snakk om notemusikk, ingen demos / opptak etc etc. Noen som vet ? Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Jeg er på utkikk etter et selskap / firma som driver med kopibeskytting av musikk. Hva har du tenkt til å oppnå? Alt som kan avspilles kan kopieres, jeg har tilgode å se hindringer for å hindre folk å koble cd-spilleren til lydkortet og kopiere over musikken. Eneste kopibeskyttelse har gjort er at kopiering (og avspilling) har blitt vanskeligere. Endret 8. februar 2005 av sumptrollet Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 dessuten kan du ende opp med at folk ikke kjøper greiene dine,pga at spilleren deres ikke klarer å lese plata pga kopisperra.... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg tror trådstarter mente å få copyright/opphavsrett på musikken, kan det stemme? Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Ja, jeg er mer interessert i å kopibeskytte min egen-komponerte musikk, i henhold til royalties og inntekter ved fremføring...... enn det andre som ble nevnt. Nok en gang, noen som vet om noen gode selsakp som dette ? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg er ikke sikker på dette, men sjekk organisasjoner som Gramart, Tono og lignende. De bør hvertfall ha greie på hvordan dette gjøres. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Du har opphavsrett til alt du produserer selv. Ingen har lov til å publisere musikken din uten tillatelse fra deg. Så royalties kommer først når du "selger" musikken din. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) da blir det snakk om å registrere kreasjonen sin på en eller annen rettslig godtatt måte, slik at andre ikke kan stjele verket og hevde at de laget det først... lisensiert notarius eller no slikt? Endret 8. februar 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå