Nobrains Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Lurer på om noen kan tipse meg om noen tennis baner i Oslo. Jeg prøvde tennis for første gang når jeg var på syden ferie digga det !(litt spesielt for meg siden jeg ikke en som typisk liker sport) Er kanskje litt for gammel til og melde meg inn i klubber...hvertfall hvis det bare er supergode fjortisser der (jeg er 21). Har en venn som spillte tennis for en del år siden, han blir med hvis jeg finner bane sier han, så her er jeg og finner bane. Banen må være i Oslo og være inne (er litt kaldt og spille ute....eller? ) Og siden jeg suger i tennis hadde det vært greit og slippe 3000 tilskuere som ler av meg (paranoid ) Regner med at det koster penger for leie av banen, er vel ikke noe problem....det kan da ikke være SÅ dyrt... (ps: nevn gjerne gode utebaner som jeg kan bruke til sommern) Håper på svar Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 bump ^_^ (ble litt sen post i går, så den drukna vel i alle nye dagtidlig) Lenke til kommentar
Mobsan Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det hadde vært kult å spille tennis ja ^^ Lenke til kommentar
murra Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Fikk egentlig noe svar på denne posten? Lurer egentlig på det selv.... Heeeeelp! Lenke til kommentar
pakke Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Mener det skal ligge en hall på Furuset, men jeg har kun spilt litt utendørs i sommer og har ikke undersøkt det så veldig grundig. Forøvrig er squash et godt substitutt, og det er nok litt lettere å få til på vinterstid. Selv spiller jeg på Lysaker Squash sammen med en kollega, ettersom det er nært jobb. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Tennis er rått! Vet ikke hvor i Oslo du tenker jeg.. Sentrum? Der aner jeg ikke om no. Men mot øst (hvor jeg bor) er det UTEtennisbaner på Stovner (Ikke langt fra t-banestasjonen), Ammerud (ved Grorud), Rødtvedt(Ved Bredtvedt skole). Innebaner så er det en giga en på Hasle. Man ser den veldig tydelig når man kjører forbi fra øst mot byen med banen. Riksanlegget for Tennis (Hasle Tennissenter) Lykke til! Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Som nevnt tidligere finner du innebaner på Hasle (Riksanlegget) og på furuset (Rett ved IKEA) Furuset har også noen grusbaner som kan spilles på om sommeren. Ellers er det bra utebaner også i frognerparken, både hardcourt og grus. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 I vest har du Holmenkollen tennisklubb. Og Eiksmarka Tennisklubb ligger like utenfor Oslogrensa i Bærum. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 På kolbotn er det en hall hvor du kan spille tennis inne. Den ligger 10 meter fra ingierkollen slalom senter. Vet det er ltt utenfor oslo, men det er ikke mer enn 10 minutter fra Oslo sentrum... Lenke til kommentar
murra Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Takker og bukker for alle svar! Skal ta nærmere kontakt på noen av disse stedene, savner Tennis stort nå på vintertid. Squash er kanskje en god erstatning ja, aldri prøvd så får vel nesten gjøre det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå