Gå til innhold

Inne tennisbaner i oslo, hvor ?


Anbefalte innlegg

Lurer på om noen kan tipse meg om noen tennis baner i Oslo. Jeg prøvde tennis for første gang når jeg var på syden ferie ;) digga det !(litt spesielt for meg siden jeg ikke en som typisk liker sport)

 

Er kanskje litt for gammel til og melde meg inn i klubber...hvertfall hvis det bare er supergode fjortisser der (jeg er 21). Har en venn som spillte tennis for en del år siden, han blir med hvis jeg finner bane sier han, så her er jeg og finner bane.

 

Banen må være i Oslo og være inne (er litt kaldt og spille ute....eller?:p ) Og siden jeg suger i tennis hadde det vært greit og slippe 3000 tilskuere som ler av meg (paranoid :D ) Regner med at det koster penger for leie av banen, er vel ikke noe problem....det kan da ikke være SÅ dyrt...

 

(ps: nevn gjerne gode utebaner som jeg kan bruke til sommern)

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Tennis er rått! :thumbup:

 

Vet ikke hvor i Oslo du tenker jeg.. Sentrum? Der aner jeg ikke om no. Men mot øst (hvor jeg bor) er det UTEtennisbaner på Stovner (Ikke langt fra t-banestasjonen), Ammerud (ved Grorud), Rødtvedt(Ved Bredtvedt skole).

 

Innebaner så er det en giga en på Hasle. Man ser den veldig tydelig når man kjører forbi fra øst mot byen med banen.

 

Riksanlegget for Tennis (Hasle Tennissenter)

 

Lykke til! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...