kaffi Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Film avspiller hakker sykt mye i starten av filmer, er dette buffer som sliter? evt hva kan jeg gjøre? jeg bruker smart movie. jeg har bare noen korte filmer på ett par min. på telefonen nå men det er kjedelig at halve filmen skal hakke Lenke til kommentar
brrah Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Sikkert bitrate'en som er for høy, ha den på 122 kbps så skal det funke fint Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 får den faktisk ikke høyere en 80 Lenke til kommentar
brrah Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Min SX1 funker supert med 122 kpbs! Hva med lyd-bitraten da? Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 bitrate på bilde er låst på 80 (grå rullegardin) lyden er maks 80 Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Film avspiller hakker sykt mye i starten av filmer, er dette buffer som sliter?evt hva kan jeg gjøre? jeg bruker smart movie. jeg har bare noen korte filmer på ett par min. på telefonen nå men det er kjedelig at halve filmen skal hakke Det kan komme ann på hvilken videokodek du bruker. Noen kodeker komprimerer dårligere, og bruker derfor mindre prosessorkraft, noen komprimerer bedre, og bruker mer prosessorkraft... Sjekk ut soulblades første post her: HIGH Quality (stereo): MEDIUM Quality Codec used: DivX 4.12 VIDEO SETTINGS Landscape: ON Reduce Frames: ON OPTIONS (Options button in Video Codec Selection): Variable bit rate mode: 1-pass Performance/Quality: Slowest Output Video Bitstream at: 264 kilobit/second Other settings at default AUDIO SETTINGS Enable:ON Force Mono: OFF Frequency: 16000 Hz Bitrate: 64 Kbps Last ned DivX-kodeken herfra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå