MagE Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hvilken type pumpe er dette? Tror selv det er en vaskemaskinpumpe, men er ikke helt sikker. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har hørt at vaskemaskinpumper kan "brenne opp" etter kort bruk. Kan noen bekrefte dette? Spec: 220v ac. 4,03w/403w (usikker) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ja, det er en vaskemaskinpumpe, og det du har hørt, er helt riktig! Vaskemaskinpumper er IKKE beregnet for kontinuerlig drift, og vil til slutt kunne gå varme / kortslutte. En annen sak er at de bråker som et h***te, og er i praksis "umulige" å bruke i et vannkjølingsanlegg. Forslag: Glem hele greia! Btw; En passende vannpumpe kan du kjøpe "overalt", med ganske hyggelige priser også! Sjekk diverse webshops, så skal du se..... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 ejg har testet den i en bøtte, den var temelig lydløs, ble ikke varm heller, tror du det er muligt og kjøle den ned og bruke den til testing av et kjøleannleg? Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Senket du hele greia i en bøtte Eller? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Senket du hele greia i en bøtte Eller? senket "pumpedelen". MAO: den delen som er lagd av plast, er ikke helt idiot (dessuten passet jeg på og bruke en jordet kontakt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå