Aleksander- Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg skal til Russland førstkommende fredag, og har en lang togture i møte, derfor lurte jeg på om noen av dere lesehester kunne anbefale meg en bok. Jeg har lest: Ringenes herre, 2 ganger (engelsk og norsk) Hobbiten, 2 ganger Hitchikers guide to the galaxy The resturant at the end of the universe Life, the universe and everything So long and thanks for all the fish Young zaphod plays it safe og mostly harmless Jeg har kjøpt meg Tom clancy's Splinter cell til turen, men jeg trenger en til i tilfelle splinter cell ikke faller i smak. Lenke til kommentar
laerda Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Tidshjulet (wheel of time) Spenning, overnaturlig Dirk Gently's Omnibus (det er begge bøkene om Dirk Gently, skrevet av Douglas Adams) Absurd humor Da Vinci koden (The da Vinci Code)Spenning Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Erlend Loe sin bok, "L" Og Carlos Ruiz Zafòn "The Shadow Of The Wind" MÅ leses... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Necroscope av Brian Lumley. Lenke til kommentar
glotón Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Anbefaler på det sterkeste The Bourne Identity av Robert Ludlum. Begynner du å lese den kommer du til å håpe at todturen ikke er ferdig før du har rukket å lese ferdig boken! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Rainbow Six av Tom Clancy, og hvis du virkelig er i humør så leser du Without remorse først. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg ville anbefale "Krig og Fred" av Leo Tolstoy, samt en skuddsikker vest. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg ville anbefale "Krig og Fred" av Leo Tolstoy, samt en skuddsikker vest. Moteriktig kevlar er kjekt å ha ja Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Rainbow Six av Tom Clancy, og hvis du virkelig er i humør så leser du Without remorse først. Gode bøker begge to Sistnevnte er litt "anderledes" enn de andre Tom Clancy bøkene, men absolutt ikke dårligere av den grunn. Digital Fortress av Dan Brown virker spennende, men vet ikke om den har kommet på norsk enda... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Fra Robert Ludlum: - Matareserhevnen - Operasjon Tortugas - Sigmaprotokollen Fra Robert Willson: - Et Lite Drap i Lisboa - Den Blinde Mannen i Sevilla Fra Graham Greene: - Vår Mann i Havana Fra Agatha Christie: - Ti små Negerunger - Guds kvern maler langsomt - Klokkene - Mord Etter Alfalbetet Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Les Krig og Fred av Leo Tolstoj. Handlingen er jo i Russland. Ganske langt tilbake i tid i Russland, men samme det, en genial bok. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Siden du har lest Ringenes herre på både engelsk og norsk, kan du jo lese Hobitten på engelsk? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Tom Clancy bøkene.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Han kom hjem for flere mnd siden. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Å faen. Sorry :!: Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Går nok under "Unødvendig bump" denne her, stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg