mck Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har en VW Polo 1998 modell som jeg ønsker litt mer krefter i.. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å oppfylle dette ønsket?? Håper på svar... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ikke så veldig mye du kan hente, men.. Effektanlegg, luftfilter, chip.. Correct me if I'm wrong. AST Spør dem. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Du kan hente nesten så mye effekt du bare vil, er kun et spørsmål om hvor mye penger du vil legge i det. Lenke til kommentar
mck Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Du kan hente nesten så mye effekt du bare vil, er kun et spørsmål om hvor mye penger du vil legge i det. Jeg vil ha mer effekt, men 10-15 000 får jeg noe mer effekt for det?? Noe håp? Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Tja...når vi snakker 15 lapper åpner det seg en del muligheter. Kan du gjøre mye selv? Da er det mye å spare / mer for pengene. Hva med å sjekke om du får tak i en Polo G40-motor, evt en G60 eller en GTI motor?? Du får sikkert også kjøpt turbo, men hvor mye det koster og hvor mye det utgjør vet jeg ikke overhodet... Vet at på min 2,0i Opel får jeg ca 35Hk ekstra med 0,8 Bar turbo på standard motor med standard kompresjon. Den koster fort 10 lapper. Ellers er det en del ting du kan gjøre: effektanlegg, sportsluftfilter, chip, kvasskam, trim innsug med overladning (Lexmaul), porting / borre opp, heve kompresjon, ta bort katalysator, trim grenrør / downpipe. Uten turbo koster det ofte mer enn det smaker, og prisen per Hk blir drøy. For å få en tøff / rå bil kan man kansje heller gjøre andre ting, eller begynne her: Senkesett, felger, eksos, kn-filter, div plastikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå