cosw Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hva skal man gjøre med det? er det noen som vet om det er noe program oppgradering eller noe man kan laste ned og legge inn? Eller må mobilen sendes inn? Eller vil problemet gi seg etterhvert? Er det kun telenorkunder som har det problemet? Lenke til kommentar
zand Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det skal ha kommet en SW oppgradering (i alle fall i Danmark), som retter opp denne feilen. Selv om det står Begrenset tilgang så vil du allikevel kunne ringe og sende/motta sms. Det skal visstnok være et problem for de fleste. Lenke til kommentar
knutert Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ikke noe problem for meg, jeg kjøpte tlf nå nylig, og det ser ut til at jeg har en nyere firmware enn mange. Jeg har telenor abb, btw. Vil nok legges ut ny firmware på nettet etterhvert som fikser dette, følg med på samsung sine hjemmesider og her på forumet. Lenke til kommentar
spøkelsen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 knutert, hvilken s/w har du? Når kjøpte du den og hvilken butikk Lenke til kommentar
knutert Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har S/W version: D500XBEA7. Kjøpte den forrige uke hos Elkjøp Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Mener å ha lest her et sted at det var bare å deaktivere søk etter nytt nett automatisk eller noe slikt! Lenke til kommentar
Telekiosken Moss Sentrum Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Mener å ha lest her et sted at det var bare å deaktivere søk etter nytt nett automatisk eller noe slikt! Det stemmer at du kan velge søke nett manuelt. men problemet forsvinner ikke det oppstår bare ikke så ofte. veldig tungvindt måte å skrive det på men Lenke til kommentar
cosw Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Er det noen som har fått tak i en softwareoppgradering? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hva skal man taste for å finne SW-versjonen på D500? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Det skal ha kommet en SW oppgradering (i alle fall i Danmark), som retter opp denne feilen. Selv om det står Begrenset tilgang så vil du allikevel kunne ringe og sende/motta sms. Det skal visstnok være et problem for de fleste. Feil! Det er en del medlinger jeg aldri har mottatt. Sendte sms til meg selv med mobilen til dama når jeg hadde dette problemet, og de har aldri kommet fram.! Jævlig rart at de ikke komer fram, både etter at feilmeldingen var vekk og etter jeg skiftet mobil. Også flere som sier de har sendt meldinger til meg som lurte på hvorfor jeg aldri svarte, mens andre igjen fikk jeg meldinger ifra. Virker som om noen numre/operatører kan jeg ikke motta fra når jeg brukte samsungen, ganske rart. Meldinger skal jo ikke "forsvinne" i løse luften sa de på supporten, de ville ligge på serveren i 1 uke før de ble slettet, men hvorfor blir aldri de meldingene ettersendt...? hmm, oppgitt. Mobilen ble levert til elkjøp idag og de skal sende den videre til service. 2-3 uker regnet de med det ville ta Endret 9. februar 2005 av JoaJoa Lenke til kommentar
staf Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) En ting jeg lurer på med D500 mobilen kan jeg kjøpe et MMC minnekort URL av denne typen og bruke det i mobilen til mp3 og bilde lagring? Endret 10. februar 2005 av staf Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 En ting jeg lurer på med D500 mobilen kan jeg kjøpe et MMC minnekort URL av denne typen og bruke det i mobilen til mp3 og bilde lagring? Siden telefonen ikke støtter minnekort så går vel ikke det... Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 En ting jeg lurer på med D500 mobilen kan jeg kjøpe et MMC minnekort URL av denne typen og bruke det i mobilen til mp3 og bilde lagring? Siden telefonen ikke støtter minnekort så går vel ikke det... Gjør nok ikke det nei.. NOe av det som er negativt med mobilen.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Er det i det hele tatt noen her som har ringt Samsung og spurt hva vi skal gjøre?? Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Vel, jeg ringte nettopp.. Jeg fikk bare til svar at jeg må; 1.Sette innstilling på Dualband(noe som aldri har hjulpet..?) 2.Prøve et annet SIM, for å se om feilen ligger der. 3.Sende inn til rep. Lenke til kommentar
cosw Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg også fikk beskjed om å prøve et annet sim, ho hadde aldri hørt om det før sa ho... Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 For dere med "begrenset tjeneste" problemet, lever den til service, er nok det eneste som fungerer! Lenke til kommentar
havar Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Noen som vet hvilket nummer man kan ringe for å nå de rette Samsung-folka? Det finnes rapporter fra hele europa om div småfeil med denne telefonen. Min har det ovenfor nevnte problemet med begrenset tjeneste. I tillegg holder ikke et fulladet batteri en hel dag engang..! Dritt-telefon. Jeg kommer til å heve kjøpet om ikke dette blir fikset på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå