Vågebu Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Corvette er jo rått da! Suzuki ZR50SL er og og ganske tøffe da, chopper. Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Cylinder får jeg håpe du hadde før også ballemann Jeg hadde uten tvil kjøpt Tempo Corvette Men ikke altfor gammel. Du sier jo at du kan bruke 16-17 tusen, noe som er latterlig mye for en moped! Kjøp en god Corvette til 6-7 tusen Har funne ut at jeg måtte ha et par andre ting også(f.eks øvelseskjøringsbil p.g.a. pappa kjøpte ny bil m/automat, litt mer anlegg og div.), så 6-7K blir vel nytt budsjett... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Cylinder får jeg håpe du hadde før også ballemann Jeg hadde uten tvil kjøpt Tempo Corvette Men ikke altfor gammel. Du sier jo at du kan bruke 16-17 tusen, noe som er latterlig mye for en moped! Kjøp en god Corvette til 6-7 tusen Har funne ut at jeg måtte ha et par andre ting også(f.eks øvelseskjøringsbil p.g.a. pappa kjøpte ny bil m/automat, litt mer anlegg og div.), så 6-7K blir vel nytt budsjett... det er jo låv å øvelseskjøre md automatgir.... eg har snakket med Statens vegvesen, og de sa at det var låv. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 finner lett en bra tsx til ditt budjsett, www.mopedportalen.com er et fint sted å lete etter sykkel,.. mvh ballemann Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 TSX har jeg og planer om å kjøpe Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Cylinder får jeg håpe du hadde før også ballemann Jeg hadde uten tvil kjøpt Tempo Corvette Men ikke altfor gammel. Du sier jo at du kan bruke 16-17 tusen, noe som er latterlig mye for en moped! Kjøp en god Corvette til 6-7 tusen Har funne ut at jeg måtte ha et par andre ting også(f.eks øvelseskjøringsbil p.g.a. pappa kjøpte ny bil m/automat, litt mer anlegg og div.), så 6-7K blir vel nytt budsjett... det er jo låv å øvelseskjøre md automatgir.... eg har snakket med Statens vegvesen, og de sa at det var låv. Vet det er lov å øvelseskjøre m/automat, men da får jeg ikke nok trening med å gire osv. Går også an å kjøre opp med automat, men da får du anmerkning i lappen der det står "kan bare kjøre med automatgir". Har ikke lyst til det akkurat... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Cylinder får jeg håpe du hadde før også ballemann Jeg hadde uten tvil kjøpt Tempo Corvette Men ikke altfor gammel. Du sier jo at du kan bruke 16-17 tusen, noe som er latterlig mye for en moped! Kjøp en god Corvette til 6-7 tusen Har funne ut at jeg måtte ha et par andre ting også(f.eks øvelseskjøringsbil p.g.a. pappa kjøpte ny bil m/automat, litt mer anlegg og div.), så 6-7K blir vel nytt budsjett... det er jo låv å øvelseskjøre md automatgir.... eg har snakket med Statens vegvesen, og de sa at det var låv. Vet det er lov å øvelseskjøre m/automat, men da får jeg ikke nok trening med å gire osv. Går også an å kjøre opp med automat, men da får du anmerkning i lappen der det står "kan bare kjøre med automatgir". Har ikke lyst til det akkurat... å gire er den letteste sak i verden. før eg begynte å kjøre hadde eg aldri kjørt bil med manuell gir før, og min ste-far sa at eg skulle rette ut på hovedveien med en gang, og giringen gikk som en lek KJEMPE LETT Lenke til kommentar
Kimsan Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Jeg har en Tempo Corvette 1978 modell! Tempo Corvette er egentlig samleverdig for veldig mange. Den jeg hadde skjærte seg nederst i en bakke langt nede i skogen, men skal etterhvert bli nyoverhalt. Orginalt så gikk den rundt 60-70 km/h Trimming så er vel Comet-settet meget populært Med dette settet skal den gjøre 100 km/h! Tviler på at det er vansklig å skru på ei kjerre som dette. Endret 16. oktober 2006 av Kimsan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå