Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

TSX eller Tempo Corvette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cylinder får jeg håpe du hadde før også ballemann :)

Jeg hadde uten tvil kjøpt Tempo Corvette :) Men ikke altfor gammel. Du sier jo at du kan bruke 16-17 tusen, noe som er latterlig mye for en moped! Kjøp en god Corvette til 6-7 tusen :)

Har funne ut at jeg måtte ha et par andre ting også(f.eks øvelseskjøringsbil p.g.a. pappa kjøpte ny bil m/automat, litt mer anlegg og div.), så 6-7K blir vel nytt budsjett...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg hadde uten tvil kjøpt Tempo Corvette :) Men ikke altfor gammel. Du sier jo at du kan bruke 16-17 tusen, noe som er latterlig mye for en moped! Kjøp en god Corvette til 6-7 tusen :)

Har funne ut at jeg måtte ha et par andre ting også(f.eks øvelseskjøringsbil p.g.a. pappa kjøpte ny bil m/automat, litt mer anlegg og div.), så 6-7K blir vel nytt budsjett...

det er jo låv å øvelseskjøre md automatgir.... eg har snakket med Statens vegvesen, og de sa at det var låv.

Lenke til kommentar

det er jo låv å øvelseskjøre md automatgir.... eg har snakket med Statens vegvesen, og de sa at det var låv.

Vet det er lov å øvelseskjøre m/automat, men da får jeg ikke nok trening med å gire osv. Går også an å kjøre opp med automat, men da får du anmerkning i lappen der det står "kan bare kjøre med automatgir". Har ikke lyst til det akkurat...

Lenke til kommentar

Vet det er lov å øvelseskjøre m/automat, men da får jeg ikke nok trening med å gire osv. Går også an å kjøre opp med automat, men da får du anmerkning i lappen der det står "kan bare kjøre med automatgir". Har ikke lyst til det akkurat...

å gire er den letteste sak i verden. før eg begynte å kjøre hadde eg aldri kjørt bil med manuell gir før, og min ste-far sa at eg skulle rette ut på hovedveien med en gang, og giringen gikk som en lek ;) KJEMPE LETT

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg har en Tempo Corvette 1978 modell!

Tempo Corvette er egentlig samleverdig for veldig mange. Den jeg hadde skjærte seg nederst i en bakke langt nede i skogen, men skal etterhvert bli nyoverhalt.

Orginalt så gikk den rundt 60-70 km/h

Trimming så er vel Comet-settet meget populært :)

Med dette settet skal den gjøre 100 km/h!

Tviler på at det er vansklig å skru på ei kjerre som dette.

Endret av Kimsan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...