OleJohnny15 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Skal kjøpe meg moped snart(noen måneder til lappen, men vil være godt forbrett). Vil ha noe som går fortere enn 45 orginalt da jeg ikke tør å trimma p.g.a for mye purk. Må vite hva jeg skal kjøpe! Tar i mot andre forslag med vidåpne armer Helst ikke over 16-17 lapper. Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 tsx, lett å skru på, billig, mye morro, billige deler og ellers bare kos, går også ganske bra med litt trim Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Skal kjøpe meg moped snart(noen måneder til lappen, men vil være godt forbrett). Vil ha noe som går fortere enn 45 orginalt da jeg ikke tør å trimma p.g.a for mye purk. Må vite hva jeg skal kjøpe! Tar i mot andre forslag med vidåpne armer Helst ikke over 16-17 lapper. Tsx er klart best. Men ( orginalt) tempoen kan klare litt fortere enn tsx da denne er eldre og kom før 45km/h regelen. Kan vel komme opp i 60-65km/h eller no. Uansett om du har en moped som går fortere enn 45km/h så er det ikke lov å kjøre raskere enn 45km/h. Det beste er tsx med trim. Espen Endret 8. februar 2005 av eoj_ Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 TSX'n min gikk vel 65 orginalt. Men trim er selvsagt tingen Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 TSX'n min gikk vel 65 orginalt. Men trim er selvsagt tingen Da må den ha vært sinsykt gammel. Må oppi en del or før de gikk så fort u trimmet. Lenke til kommentar
mariusN Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 alt før 97 gikk i 60.. corvetten er jo en klassiker liker ikke tsx. kjøp tempo Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 TSX er meget god nybegynner sykkel! Lett å montere nye deler og hvis du skal trimme kan du få en slitesterk hardcrome syllinder og effektanlegg med lydemper til rundt 2500,- Har en slik selv, og hvis du drever den riktig så kan du få god top fart og en jævli god akks. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Skal kjøpe meg moped snart(noen måneder til lappen, men vil være godt forbrett). Vil ha noe som går fortere enn 45 orginalt da jeg ikke tør å trimma p.g.a for mye purk. Må vite hva jeg skal kjøpe! Tar i mot andre forslag med vidåpne armer Helst ikke over 16-17 lapper. Tsx er klart best. Men ( orginalt) tempoen kan klare litt fortere enn tsx da denne er eldre og kom før 45km/h regelen. Kan vel komme opp i 60-65km/h eller no. Uansett om du har en moped som går fortere enn 45km/h så er det ikke lov å kjøre raskere enn 45km/h. Det beste er tsx med trim. Espen jadda, min er 2000 model og går i 55 på flata (før jeg satt på cylinder ) Lenke til kommentar
kim Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Cylinder får jeg håpe du hadde før også ballemann Jeg hadde uten tvil kjøpt Tempo Corvette Men ikke altfor gammel. Du sier jo at du kan bruke 16-17 tusen, noe som er latterlig mye for en moped! Kjøp en god Corvette til 6-7 tusen Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Cylinder får jeg håpe du hadde før også ballemann Jeg hadde uten tvil kjøpt Tempo Corvette Men ikke altfor gammel. Du sier jo at du kan bruke 16-17 tusen, noe som er latterlig mye for en moped! Kjøp en god Corvette til 6-7 tusen haha, etter jeg satt på trimsylinder såklart Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Ville godt for ein ts eg og,. Grunn gode sykler og lette og skru på . suzuki er kjent for kvalitet Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Synes TSX og tempo er to gode kandidater, nå skal vi huske på av mine egne erfaringer så kan disse corvettene er gamle, og derfor må man bytte/Skifte ut mye innmat. Dette er dyrt, og blir ofte gjort om mopeden er slitt og heller likegyldig behandlet av forrige eier. TSX er nok i mine øyne en mer driftsikker moped slik sett at den er nyere, og ikke en "antikk". For all del Tempo Corvette er supre mopeder det! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 TSX ruler verden... eg har en sjøl, og den går 65 orginalt Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Noen som vet hvor mye det koster å forsikre en moped nå for tia?? Kan være jeg kjøper både Corvette og TSX. Bor i en liten by på sørlandet med 18k innb. Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Min TSX går 95 på flata, grei akks... Lenke til kommentar
Junk3r Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) kjøper du en corvette i god stand slipper du antagelig å skru! har hatt corvette i flere år, starter å går uansett! Bruker lite bensin, lett å skru på! Er å anbefale,men nyere moped med trim er verdt risikoen å bli tatt! Endret 3. mars 2005 av Junk3r Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 velg TSX så kan du kjøpe en 80ccm sylinder av meg Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 TSX'n min gikk vel 65 orginalt. Men trim er selvsagt tingen Da må den ha vært sinsykt gammel. Må oppi en del or før de gikk så fort u trimmet. 98'modell Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 98 modell? då skulle den ikke gå mer enn 50 orginalt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå