Gå til innhold

dvdbrenneren funker ikke

Bayas

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med dvd brenneren min! Den kan ikke brenne dvd, har fungert før, men så fikk jeg spyware eller noe sånt på pcn som gjorde at jeg ikke får lov til og brenne dvd plate. Det kommer opp en feilmelding om at dvd platen er ulovlig, men det er den ikke, har jo akkurat kjøpt brennplaten på elkjøp.

Men vanlig cd-r rw fungerer. Har hatt problem med dette før, da formaterte jeg hardisken, å da funket det igjen. Men nå er jeg lei av å formatere hardisken. Vet noen hvordan man kan fjerne eller rette opp en slik feil? Trenger hjelp til dette!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å bruk forskjellige program til å fjerne spyware. F.eks Ad-Aware, Spysweeper, The Cleaner, Spybot - Search & Destroy, osv, osv.

Er en hel haug med slike programmer der ute.

Hvis du har virus, eller tror du har virus, kan du også få lastet ned dette gratis.

Bare å søke på f.eks google.no.

De fleste trial programmer finner du også på download.com.

Lenke til kommentar

Kanskje fyord å si Microsoft, men MS AntiSpyware (beta for gratis nedlasting på MS) er det beste jeg har prøvd. Jeg trodde jeg kjørte sikkert med brannmur, Norton ditt og datt samt AdAware, men det var utrolig hva MS-programmet fant av dritt, både i filer og registernøkler.

Den ligger også aktiv (hvis du vil) og varsler om nye angrep/installasjoner.

Terje

Endret av tema95
Lenke til kommentar
Jeg har et problem med dvd brenneren min! Den kan ikke brenne dvd, har fungert før, men så fikk jeg spyware eller noe sånt på pcn som gjorde at jeg ikke får lov til og brenne dvd plate. Det kommer opp en feilmelding om at dvd platen er ulovlig, men det er den ikke, har jo akkurat kjøpt brennplaten på elkjøp.

Men vanlig cd-r rw fungerer. Har hatt problem med dette før, da formaterte jeg hardisken, å da funket det igjen. Men nå er jeg lei av å formatere hardisken. Vet noen hvordan man kan fjerne eller rette opp en slik feil? Trenger hjelp til dette!

Hva slags brenner har du?

Jeg fikk også problemer med min NEC3500A i går kveld. Den kan ikke lengre brenne dvd plater, bare lese dem. CD-R/RW går greit. Dette skjedde ganske så plutselig etter at jeg hadde spilt en film som jeg hadde kjøpt.

Noen som har noen ideer hva som har skjedd?

Lenke til kommentar

Dessverre så fungerte ingen ting. Har prøvd og laste ned nesten alt av spyware fjernere men ingen klarer å ta det. Jeg fant ikke driverne til cd- romen min. Men tviler på at det er det som mangler. Men tar imot alle tips jeg får!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...