jænzsn Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 jeg har en hjemme side...og på gjesteboka mi er det noen som har skreviet frekke og krenkende ting om andre..jeg vil gjærne vite HVEM som skriver dette om x personer..hvordan kan jeg finne ut hvem som skriver dette?? Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Lag en til tråd nå! før du blir kicka, kom ann du rekker det Lenke til kommentar
Azton Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Haha Morpheus- Logger du IP? Sende abuse melding til ISP. Kan bruke Neotrace pro til å finne sted tror jeg. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Format C: helper mot dette.... Gjentatte poster, mener jeg..... Lenke til kommentar
pian Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Skal du vite HVEM som har skrevet det må du politianmelde. og det blir nok henlagt Ville gått for Azton's tips jeg. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 sorry, jeg er bare 14 og broren min er ikke til stor hjelp...hmm...tenkte dere gutte viste slikt jeg da Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 sorry, jeg er bare 14 og broren min er ikke til stor hjelp...hmm...tenkte dere gutte viste slikt jeg da Kan du poste slike tråder i offtopic neste gang. Velkommen til "oss" Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 jeg har en hjemme side...og på gjesteboka mi er det noen som har skreviet frekke og krenkende ting om andre..jeg vil gjærne vite HVEM som skriver dette om x personer..hvordan kan jeg finne ut hvem som skriver dette?? Høres ut som en annonse for telesex. Frekk og anonym, kun kroner 39.90. Litt mer sierøst da, er lite du faktisk kan gjøre, bortsett fra å slette inleggene og glemme hele greia. Ja jeg er realist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå