Immorten Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) heyya! lurer bare på hvor jeg får kjøpt en dremel til en rimelig pris jeg.. liksom.. jeg er ikke akkurat no supercasemodder.. trenger bare noe for newbies.. -Immorten Endret 7. februar 2005 av Immorten Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 heyya! lurer bare på hvor jeg får kjøpt en dremel til en rimelig pris jeg..liksom.. jeg er ikke akkurat no supercasemodder.. trenger bare noe for newbies.. -Immorten ClasOhlson - 250kr. Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) hmm.. gidder ikke starte ny post på dette men er det noen som kan gi meg noen tips på utskjæring til plexi i dør? sitter her med pennen i hånda, men finner ikke på noe bra atm.. målene på døra er 49,5x43cm Endret 7. februar 2005 av Immorten Lenke til kommentar
stidz Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 på jernia får du noe som heter fixit tror jeg det er for 250 med forlengelses sett og masse bits, den skal vistnok funke fett, selv har jeg orginal Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Kanskje her? eller så kan du jo søke; Google, Altavista, kvasir osv... Endret 7. februar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 på jernia får du noe som heter fixit tror jeg det er for 250 med forlengelses sett og masse bits, den skal vistnok funke fett, selv har jeg orginal trudde dremel var et merke eller no jeg, har vertfall ikke sett no dremel fra fixit men jeg har sjøl stikksag fra fixit og vil si at det er drittbra kvalitet til latterlige lave priser Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Folk har visst begynt å tro at dremmel er et annet ord for multiverktøy. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Folk har visst begynt å tro at dremmel er et annet ord for multiverktøy. takk, var det jeg bynte å lure på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå