MrKnight Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Jeg lader den nå. Den er slått av. 4 timer står i det i manualen, men jeg kommer til å la den stå lenger for å få presset inn det aller siste. nå står det på mobilen at den Lader, og grønn batteri (som tidligere beveget seg) som står stille. Står det full-ladet når den blir full eller? Endret 7. februar 2005 av jooachim Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Ser ikke noe særlig point med denne tråden, topic er dårlig og hvis det er et spørsmål om hvor lenge batteriet er ladet; vel det er diskutert mange ganger, så søk Stenger denne, men kan si litt av det jeg klarte å klemme ut fra tråden: Hvis det er info om ikonene du er ute etter så slutter nok disse å 'blinke' som i lading funksjon når den er fulladet, har selv ingen erfaring med K700i, men utifra erfaring så slutter denne indikatoren å lyse selv om batteriet virklig ikke er 101% fulladet Endret 7. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg