Gå til innhold

Kandidaten- Hva syntes du?

Anbefalte innlegg

Jeg syntes kandidaten var latterlig likt ”The Apprentice”.

Likevel er jeg så tilhenger av ”The Apprentice” at jeg sikkert kommer til å følge med på det.

Men hvorfor utnyttet ikke lagene det faktum at dette er tv program i lagkonkurransen?

De kunne gjort en deal med en butikk eller et firma der de fikk lett omsettelige varer gratis mot å profilere butikken og/eller produktene på gaten og på tv!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det var faktisk forsåvidt en god ide, men jeg kan se for meg at de har en slags klausul som sier at de IKKE kan bruke tv-produksjonen som et hjelpemiddel, siden det ikke er helt "virkelig" på en måte...

ellers så syntes jeg at det var feil person som røk ut.. vet ikke om vi skal nevne spoilers her, men jeg syntes det var feil :)

Lenke til kommentar
Sånn er det med de fleste norske kopier av reality-serier, de blir latterlig like.

Men hvorfor bruker de hun frisørsjefen/dama (vet ikke hva hun er ;) )

Hørte jeg noen si Røkke?

Hun var vel det beste de fikk tak i. Norske næringslivstopper er kanskje ikke like mediakåte som Mr. Trump.

Lenke til kommentar
De hadde vel ikke _HELT_ lik themesong og _HELT_ lik intro slik den norske homsepatruljen stjal fra den amerikanske? Det håper jeg inderlig ikke. Akkurat det synes jeg de kunne spart seg for.

å si at de stjal den er å ta litt for hardt i.. de har nok betalt for det...

Lenke til kommentar

Selv synes jeg den var bedere enn forventet, men vet ikke helt, så jeg må nok sitte forran tv'n neste mandag også.

Var det riktig fyr soim gikk? Selv er jeg litt usikker, synes det burde vært prosjektlederen egntlig tror jeg :hmm:

Jaja spennende uansett å se hva dette kan by på fremover, kommer til å se en episode til, kanskje alle også

Lenke til kommentar
Sånn er det med de fleste norske kopier av reality-serier, de blir latterlig like.

Men hvorfor bruker de hun frisørsjefen/dama (vet ikke hva hun er ;) )

Hørte jeg noen si Røkke?

Hun heter Inger Ellen Nicolaisen og den første frisøren de startet (mannen var mest inne først) bøe startet på tettstedet hvor jeg bor.

Fikk dessverre ikke sett første episode, men jeg må følge med litt :)

men, som nevnt tidligere sto ikke hun øverst på ønskelista til TVN, Norge har vel strengt tatt ingen så mediekåte millionærer/finanssjefer i Thrumps klasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...