mondeo Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Hei Jeg lurte på hvordan jeg legger in WIN98 fra CD-rom in på PC'en(Maskinen er helt ny så det er ingenting annet på den). Må jeg lage en oppstart diskett eller kan jeg få maskinen til å lese fra CD-rom? Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 noen hovedkort har innebygd boot driver for det, men viss du skal legge inn win98 ,regner jeg med du har litt eldre hovedkort,da må du få lagd,skaffet en opppstarts diskett Lenke til kommentar
DCP Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Hei. Hvis win98 cd'n du har ikke er upgrade så er det bare å boote fra den.. du går inn i bios og setter cd-rom som boot. hvis dette ikke går tar du å mekker en oppstarts diskett som du kommer deg inn med og så går du til der cd-rom en er d: e: f: osv. og skriver install da vil resten komme av seg selv.. Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Har du prøvd å bare slå på maskinen og legge inn CD'en? Skal funke det. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Quote: Har du prøvd å bare slå på maskinen og legge inn CD'en? Skal funke det. Hvis bootlist er Floppy, HDD, CD vil ikke instalasjonen starte. Istedet får du en melding om Insccessable boot divice error. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå