Orac.aka.Xanthin Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Vel jeg har en oppgave på skolen om å lage en tegneserie/animasjon ,så lurer jeg på hvilket program jeg burde velge ,har prøvd Macromedia Flash Mx ,men ble litt komplisert ,noen som vett et som er bedre og letter å bruke så hadde det vært fint . GrtZ Xanthin Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Tegnserie/animasjon er ikke webdesign. Flyttes til visuell kreativitet. Redigerte også emnetittel for deg; "Trenger Hjelp Til Flash" er ikke beskrivende for dette emnet. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hm.... Ark og papir + eit kamera og f.eks VirtualDub [ http://virtualdub.sf.net ]? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg vet du sa at Macromedia Flash var litt komplisert, men hvis du setter deg inn i det, så fungerer dette ganske bra. du kan jo se på en film jeg lagde i Flash for noen uker siden. bare klikk på linken inni denne linken du, så kan du se den. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kjøp deg Flash for dummies, et meget godt kjøp hvis du skal lære deg flash. Husk at å lage ne animasjon/tegneserie er kompliserte greier, og ikke noe du lærer deg på 5 minutter. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg vet du sa at Macromedia Flash var litt komplisert, men hvis du setter deg inn i det, så fungerer dette ganske bra.du kan jo se på en film jeg lagde i Flash for noen uker siden. bare klikk på linken inni denne linken du, så kan du se den. lal! den var morsom jeg får ikke til start knapp når jeg lager flash :\ heller ikke tween walk greier.. Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hvis Flash er komplisert, så anbefaler jeg Lessons, som ligger under Help, der får du en kjapp innføring i Flash. Flash er nemelig et meget bra program/verktøy til å lage animasjoner. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Du kan f.eks bruke «moho»... Det er eit program til slikt. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Tja, i kombinasjon med Flash, Illustrator eller lignende programmer, kan kankje Comixware være noe? Det fulgte med i siste utgave av Computer Arts Magazine. Kan jo teste det ut i hvertfall. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 hvor kan jeg få slike programmer fra? som sånn: Macromedia Flash og moho ? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Macromedia Flash kan du få lasta ned en trial versjon i 30 dager f.eks. bare google deg fram. Skriv macromedia flash så finner du det nok Uansett, så fikk jeg lyst til å vise et lite resultat etter 2 timer med jobb i flash MX i går kveld : http://img147.exs.cx/my.php?loc=img147&ima...odgeball5tk.swf Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Macromedia Flash kan du få lasta ned en trial versjon i 30 dager f.eks. bare google deg fram. Skriv macromedia flash så finner du det nok Uansett, så fikk jeg lyst til å vise et lite resultat etter 2 timer med jobb i flash MX i går kveld : http://img147.exs.cx/my.php?loc=img147&ima...odgeball5tk.swf der brukte du Macromedia Flash ? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 jau det gjorde jeg laster ned 30 dages trail nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå