mr. maggie Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 jeg lurer på en liten ting.. dere vet det bildet man har på msn, er det mulig å få det litt større? det er jo så lite! kunne jo vært greit å se hva som var på bildet.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har noe som gjør bildet mitt dritstort. Msnplus og en plugin som heter StuffplugNG. http://www.msgplus.net Finner alt der. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det går an i v7. Den som er beta nå... Da klikker du bare på den pila som peker nedover under bildet -> størrelse -> lite/middels/stort(??). Er ikke sikker på om det går an å velge stort der... Det er bare å sjekke det ut Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Eller bare: www.JUSTfuckingGOOGLEit.com OG søke i forumet.. Eller tatt det på programvare.. Endret 7. februar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det går an i v7. Den som er beta nå... Da klikker du bare på den pila som peker nedover under bildet -> størrelse -> lite/middels/stort(??). Er ikke sikker på om det går an å velge stort der... Det er bare å sjekke det ut Det er bare medium og lite her. Og medium er vanlig liten størrelse som i 6.2. Feilpostet, ja. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) feil post ja Endret 7. februar 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Feilpostet tråd med dårlig emnefelt. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg