Chiller87 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Finner ikke denne muligheten i manual eller noe sted, har lidd av dårlige systemfiler forrige gang jeg klokket og måtte formatere. Hvor stiller jeg på dette med msi k8n diamond SLI ? takker for alle svar på forhånd. Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 INGEN som vet? Lenke til kommentar
Dastardly Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Dersom det er mulig så finner du det i BIOS. Det heter AGP/PCI lock eller noe sånt. Men det er ikkje sikkert du kan gjøre det på ditt hovedkort siden det ikkje står noe om det i manualen. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Er automatisk på mitt. Hvis det var sperre som Dastardly sa ville det vært i bios. Hvis det er mulig på hovedkortet så kunne man moddet bios selv men ha litt skils da. Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 hmm, skal være automatisk. Default på kortet var en sånn dynamic oc. den overklokket alt på pcn tror jeg. Sjekket med nf4 oc fra windows i går, prøvde å klokke og det sto at pci freq ikke rørte seg, men etter overklokking fikk jeg noen dårlige systemfiler igjen =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå