lceman™ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Nå har det seg da slik at jeg er noe så merkelig som en speider, uti sommerferien en gang er det en ukes leir, og jeg skulle likt å ha strøm så jeg holder liv i mobilen min og eventuelt litt musikk (et lite kjøleskap hadde heller ikke skadet ) Det kan hende jeg får lånt et solcellepanel, men jeg har mine tvil, aggregat er avskrevet pga. survete leder, skjøteledning kan bli heller upraktisk ettersom den må graves ned ganske dypt og få strøm fra et sted..... Det skal forsåvidt bo tre til i samme lavvoen (teltet) så jeg er ikke helt egoistisk heller Glemte kanskje å legge til at jeg streber etter å bli en ekte sofaspeider, så har vi det avklart, og behovet for å diskutere dette resten av tråden avskrevet. Håper noen har noen gode ideer Endret 7. februar 2005 av Icedude Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 det er landsleiren du tenker på eller? (er rover) Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg også. Vis kal visst ha med oss, mikrobølgeovn, kjøleskap, anlegg, pumpe til dusj og komfyr. Ja vi har aggregat Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 det er landsleiren du tenker på eller?(er rover) Stemmer det ja. Hu lederen vår har omsider forstått at det er liten vits i å ha mobilforbud på leirer, så jeg tror jeg får et ganske blankt nei om jeg skulle foreslå et aggregat Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 er ikke sikker på om jeg gidder å dra enda jeg er liksom ikke aktiv lenger, i rovergruppa vår gjør dem masse fysiske ting, ikke slik dette roverlaget alltid har vært ellers. jeg har bare i oppdrag å holde orden på hjemmesiden, som dem ikke gidder å finne noe å legge ut på det holder med et bilbatteri, får brukt bærbar cd spiller i lang tid da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå