Gå til innhold

Film: "why Mac sucks"

StupidNick

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er genial! Bruker mac til daglig, osX såklart, og det er enormt masst bedre enn os9, som han beskriver. Allikevel kjenner jeg meg igjen iblant :hmm: som for eksempel når enkelte programmer bare forsvinner, slutter å kjøre eller ikke vil samarbeide. Det er frustrerende.

Lenke til kommentar
Den er genial! Bruker mac til daglig, osX såklart, og det er enormt masst bedre enn os9, som han beskriver. Allikevel kjenner jeg meg igjen iblant :hmm: som for eksempel når enkelte programmer bare forsvinner, slutter å kjøre eller ikke vil samarbeide. Det er frustrerende.

Kjenner igjen den der.

Spesiellt morro med noe slik:

Programmet iMovie\Audacity har uventet avsluttet. blablabla, lagret, blablabla forsvunnet.

Da føler jeg for å hive hele dritten langt, langt vekk. Jeg saver som regel, men det hender jeg glemmer det, eller akuratt er ferdig med å kopiere over et 15 minutter langt lydklipp av minidisc til audacity. :p

Lenke til kommentar
Fikk bare masse masse masse kode..for det meste uforståelige tegn..kjører opera, what that about?

Jeg og. Hva faen er dette :dontgetit: .

Edit. Prøvde IE. Så den for en stund siden. :!: :!: morsomte som finnes. Untatt denne.<-------

me 3...

Jeg bare lasta ned filen fra link, og da funka den fint i mediaplayer...

Kanskje de som la den ut glemte å sette på noen tagger i html koden... må det ikke noen spesielle greier til for at nettlesere skal starte den som en stream og ikke bare åpne den i leseren?

Fredrikrb: Bruker du og Audacity? Trodde bare det var vår skole som ikke hadde råd til noe annet jeg. Det suger... ubeskrivelig masse! Det har dem med å "rote bort" lydfilene mine, som den så deler opp i fem tusen ubeskrivelig idiotiske små filer, sånn at hvis noen nyser i nærheten av maskina mi, så fyker alle filene veggimellom :thumbdown:

Endret av Glen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...