Gå til innhold

Kombinere Siste mld og Private mld


Anbefalte innlegg

Når man først har logget inn, kan du så legge til en liten tab helt øverst i "Siste meldinger" hvor det står f.x. "2 private meldinger" eller tilsvarende? det er mange som ikke sjekker private så ofte fordi de gjerne ikke pleier å få (meg, f.x. fikk min første melding denne måneden :roll: )

 

Videre: hmm nå har jeg glemt det andre... men det var noe med private meldinger :roll: kommer nok tilbake....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå kom jeg på hva det var:

 

hvis jeg går på forumet (før jeg har postet noen meldinger), trykker på Private meldinger så kommer jeg til følgende skjerm:

 

Brukernavn:....

Passord:....

 

ok, greit. jeg ser jeg har en ny melding og svarer.

 

Brukernavn:......

Passord:....

 

Send:

 

Brukernavn:...

Passord:.....

 

 

etter dette hender det at det funker på første forsøk etterpå, men ikke altid. en gang burde da være nok?! :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-19 14:14, aurstad skrev:

ja enig! et ork og å skrive inn passord og brukernavn hele tiden! jeg vil også ha "cookies" slik at hver gang jeg går inn på hw.no så slipper jeg å logge meg inn!!


 

Burde vært valgfritt også. Kjempegod idè. Både det og det å "flashe" opp private meldinger litt..

 

Hva med fet/underline/kursiv/størrelse forandring når man får meldinger? Bare et lite forslag...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hva med å ha en mail notification til de som får priv melding?

Har sendt priv, men det ser ikke ut til at vedkommende leser, og da må jeg nesten legge den ut så alle ser. Ikke at det gjør meg noe, men det er drygt uansett...

 

Sorry hvis dette har vært svart på før.

Lenke til kommentar

Quote:


sjanten skrev (2002-08-03 17:51):

Quote:


Den 2002-08-01 14:30, Anders Leipsland skrev:

men forumet skal jo oppgraderes snart så da få vi sikkert masse nye features å leke med


 

er det endelig bestemt mens jeg var på ferie?

 

Vi skal forsøke å oppgradere så fort det lar seg gjøre, men det er forholdsvis mye arbeid.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Quote:


sjanten skrev (2002-08-05 16:46):

forståelig nok. hvor lang tid regner dere med, og hvordan merker vi (brukerne) det? kommer dere plutselig til å endre linkene eller noe?


 

Det vil ikke skje endringer med det første. Har bare gjort et par forsøk på oppgradering, som begge mislyktes. Det betyr at jeg må sitte å "trikse" med SQL og PHP for å få ting til virke.

 

Det vil neppe komme noen overraskelser i forbindelse med omleggingen. URL'er etc vil altså fungere som normalt vil jeg anta.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Quote:


sjanten skrev (2002-08-06 20:53):

har du kopiert deler av forumet (f.x. alt utenom hele databasen eller no) inn på et lite LAN og sitter og prøver å oppgradere, eller tester du på det "skikkelige" forumet?


 

Jeg tester på en databasekopi av forumet.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...