knutert Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Såvidt jeg har lest meg frem til på nettet skal D500 kunne spille av AAC. Og AAC-filer legges i musikk-katalogen, men når jeg trykker play står det "Innhold støttes ikke". Vet noen hva som er feil? Eller gidder noen av dere å sjekke om dere får spilt av AAC-filer? Jeg har lagt ut en liten(516kb) AAC-fil her hvis du ikke har noen selv: http://www.stud.ntnu.no/~knutert/donna_lee.aac (dette er bare en liten snutt jeg har spilt inn selv, altså ikke noe piratkopiert). Thanks! Lenke til kommentar
zand Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hmm. Prøv å endre filendelsen til .mp4. Lenke til kommentar
knutert Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Hmm. Prøv å endre filendelsen til .mp4. Det har jeg allerede prøvd, still no worky:) Da tror jeg faktisk ikke jeg fikk overført den engang. Funker det på din tlf? Lenke til kommentar
knutert Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Ingen som gidder å teste? Tar ikke mer to sekunder av din dyrebare tid... Lenke til kommentar
whom Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Er du desperat etter musikken nå, kan du ihvertfall konventere AAC med dbPowerAMP. Tok meg en stund å finne et program som kunne gjøre det Lenke til kommentar
zand Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg ripper musikk i iTunes og måtte endre filnavn til .mp4 før jeg overførte til D500. Dette virket helt fint mens jeg hadde den. Lenke til kommentar
knutert Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg ripper musikk i iTunes og måtte endre filnavn til .mp4 før jeg overførte til D500. Dette virket helt fint mens jeg hadde den. Hmm, det var rart...har prøvd både å bare endre filendelsen, og å konvertere fra aac til mp4, men ingen av delene virker. Får fortsatt bare "Innhold støttes ikke"-feilmelding. Lenke til kommentar
zand Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Virker som at noe kanskje er galt. Foreslår at du leverer inn telefonen din til SW-oppgradering... Lenke til kommentar
knutert Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Har nyeste SW-versjon.... Gidder noen som har telefonen å sjekke fila jeg la ut? Mistenker at det kan være noe galt med konverteringen, selv om den spilles fint av i f.eks. Winamp. Tror tiden er inne for å mase litt på Samsung også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå