Pain193 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Hei! Jeg var på snowboard-tur i Svandalen i Sauda i går, og tok disse bildene... Jeg tar ikke bilder så ofte, så hva synest dere var bra, og hva kunne jeg gjort bedre? Endret 7. februar 2005 av Pain193 Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 File Not Found No page exists at your destination address, but the deviantART home page should help you to find what you need. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) og her... Endret 7. februar 2005 av Pain193 Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 likte spess nr 2.. nydelig utsikt Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) takker Edit: Noen som har noen forslag til hva jeg kunne gjort bedre? Endret 8. februar 2005 av Pain193 Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Synes bildene var veldig blå, har du justert levels e.l ? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Likte godt det siste. De andre to manglet noe. Lette etter et holdepunkt, ett eller annet som du dras mot. En hytte, stor stein, en som går på ski, ett eller annet. Endret 9. februar 2005 av JoergenJonassen Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Fikk lyst til å dra fram brettet mitt og dra en tur til nermeste fjelltopp Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Likte godt det siste. De andre to manglet noe. Lette etter et holdepunkt, ett eller annet som du dras mot. En hytte, stor stein, en som går på ski, ett eller annet. Så det jeg må huske på, er å ha med noe som folk legger merke til? Slik som sola på bilde nr. 3? Takk for kritikk Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Så det jeg må huske på, er å ha med noe som folk legger merke til?Slik som sola på bilde nr. 3? Takk for kritikk På bilde 3 hadde det sett bra ut med en person eller gjenstand rett foran solen. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Så det jeg må huske på, er å ha med noe som folk legger merke til?Slik som sola på bilde nr. 3? Takk for kritikk På bilde 3 hadde det sett bra ut med en person eller gjenstand rett foran solen. Ja... Jeg har gjort noe lignende en gang. For de som er interesserte så har jeg postet det på februar-konkuransen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå