sir-alex Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei, jeg har veldig lyst på samsung d500. Men jeg lurer på om det snart kommer en annen frage, enten blå eller guld farge hadde vært rått. Og kommer det med minnekort snart? Håper på mange svar Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ikke noe som tyder på at den kommer med minnekort, men kommer muligens med større minne... Rundt 150 mb og det er ca like mye man kan få med noen av dagens minnekort.. Kommer ei i andre farger, ikke som er vist fram enda i alle fall.. Er bare i sølv og svart!! Men de er jo lugne de!!! Selv kjøper jeg den i morgen!! tviler jeg kommer til å angre.. Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Det kommer en ny versjon. Hva som er på den kan du bare drømme om Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Det kommer en ny versjon. Hva som er på den kan du bare drømme om Jaha ja? Jeg spår i min krystallkule at griser snart kan fly..neida, spøk til side. Men hvorfor sier du dette? Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Det skal komme enn oppfølger D500E. Men jeg vet ikke om den kommer til Norge. Det nye i den telefonen er EDGE (raskere data overføring). Vet ikke om den får større minne... Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 [..]Vet ikke om den får større minne... 156MB Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 3G og plass for minnekort hadde absolutt ikke skadet.Ellers er dette en knall telefon,men mangler det liiille ekstra for å bli perfekt. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ikke noe som tyder på at den kommer med minnekort, men kommer muligens med større minne... Rundt 150 mb og det er ca like mye man kan få med noen av dagens minnekort.. 150MB er ikke det meste du kan få på dagens minnekort. De fleste telefonene med MMC minnekort slot tar minnekort med 1024MB. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Rundt 150 mb og det er ca like mye man kan få med noen av dagens minnekort.. 150MB er ikke det meste du kan få på dagens minnekort. De fleste telefonene med MMC minnekort slot tar minnekort med 1024MB. Kridal skriver da noen av dagens minnekort. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Henviser til denne artikkelen. Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Men er det noen som vet OM den kommer til norge? I så fall når og hvor mye vil den koste? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Var vel snakk om at den ikke kom til Norge. Men en versjon i kamskjellsformat kommer, og den blir rå, for de som liker klapp. Det gjør ikke jeg, så det blir nok D500 et år fremover på meg tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå