Gå til innhold

Hvilket HK er det beste for disse kravene ?

Tja

Anbefalte innlegg

Ser etter et HK som støtter følgende (pris er intet tema):

Socket 775

Bluetooth

GBLan og trådløst: 802.11g

SATA

Gjerne integrert grafikkort (må kunne kjøre 1920x1200 LCD)

Hvilke kort passer ? Evnt. andre tips/forslag ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor må de funksjonene være integrert i hovedkortet?Er jo bare å kjøpe som tilleggshardware..Da det er bedre kvalitet enn det som er på HK som oftest..Hvis du vil ha mest mulig på HK og ikke finner bluetooth, så kan du jo kjøpe det i tillegg..Koster ikke så mye akkurat..

Lenke til kommentar
Hvorfor må de funksjonene være integrert i hovedkortet?Er jo bare å kjøpe som tilleggshardware..Da det er bedre kvalitet enn det som er på HK som oftest..Hvis du vil ha mest mulig på HK og ikke finner bluetooth, så kan du jo kjøpe det i tillegg..Koster ikke så mye akkurat..

Det er en grunn til det ; I dag har jeg svært mye koblet til pc'en og opplever en hel..... ustabil PC (jeg har ikke mod'et på noen som helst måte...). Ved å unngå for mange forskjellige produkter/drivere koblet til, unngår man fort enkelte problemer.

Lenke til kommentar
Hvorfor må de funksjonene være integrert i hovedkortet?Er jo bare å kjøpe som tilleggshardware..Da det er bedre kvalitet enn det som er på HK som oftest..

Tenkte foreslå det samme, ei blåtann-dongle f.eks... men ble usikker på rekkevidde og i det heletatt. Vil en slik fungere?

Jeg har en sånn koblet til..Funker fint den..Rekkevidden er ok rundtom i "datarommet"

Lenke til kommentar

Det er en grunn til det ; I dag har jeg svært mye koblet til pc'en og opplever en hel..... ustabil PC (jeg har ikke mod'et på noen som helst måte...). Ved å unngå for mange forskjellige produkter/drivere koblet til, unngår man fort enkelte problemer.

Om tingene er onboard eller plugget på spiller ingen trille..Eneste forskjellen er fysisk plass..Drivere må installeres uansett..Om du har en ustabil PC kan jo være mange grunner, Driverproblem, hardware konflikter, feil instillinger i bios osv.osv.osv..Jeg har jo mye stash på pc'n..Null problemer det..bla.de tingene du nevnte..Det grunnleggende er vel å velge kvalitetsprodukter med gode drivere..

Lenke til kommentar

Om tingene er onboard eller plugget på spiller ingen trille..Eneste forskjellen er fysisk plass..Drivere må installeres uansett..Om du har en ustabil PC kan jo være mange grunner, Driverproblem, hardware konflikter, feil instillinger i bios osv.osv.osv..Jeg har jo mye stash på pc'n..Null problemer det..bla.de tingene du nevnte..Det grunnleggende er vel å velge kvalitetsprodukter med gode drivere..

Ja, der sa du det vel selv - det er viktig med driverne - og hvis alt leveres i en pakke vil en jo anta at dette er testet og prøvd mot hverandre....

Lenke til kommentar
Jeg foreslår at du leser tester av produktene..At det er onboard vil ikke akkurat si at det vil være bedre kvalitet enn dedikerte produkter..f.eks lyd og integrerte skjermkort er ikke noe tess..

Integrerte nettverkskort er heller ikke noe å skrive hjem om :no:

Lenke til kommentar
Jeg foreslår at du leser tester av produktene..At det er onboard vil ikke akkurat si at det vil være bedre kvalitet enn dedikerte produkter..f.eks lyd og integrerte skjermkort er ikke noe tess..

Integrerte nettverkskort er heller ikke noe å skrive hjem om :no:

det er også sant..Kan vel si at onboard løsninger ikke er spesielt gode..De fungerer OK..

Endret av nikhuse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...