Domodyret Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 http://privat.automotor.no/domo/ Hei, jeg sitter litt fast på ett problem her. Menyen vises fint i Opera 7.54, men ikke i IE og FF. Vet noen av dere hva det kommer av? Lurer også på om noen har noen kommentarer til designet. På forhånd takk Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Menyen kan jeg ikke hjelpe deg med, men jeg kan gi deg noen pointere angående designet: - Dropp serif-font i brødtekst. - Fjern gradient i footer, kanskje putte inn et bilde eller noe der isteden. - Ro ned mouseover i menyen et par hakk! - Dropp \\ i sidetittelen, det er kun der til frustrasjon. - Vurdert en tredje farge? Tror det kunne gjort underverker på denne siden. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 - Kan sikkert skifte til Tahoma eller Georgia ja. - Hm, må lete igjennom litt i foto-samlinga så finner jeg nok no - Denne ble verre, får se om jeg får pønsket ut noe - Ok - En tredje farge? Hvilken farge matcher dyp blå da tró.. Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Angående fargen finner du kanskje inspirasjon her hos colormixers.com? Mvh Primaxx Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Bytta ut footer med gradient til en litt mer grunge-footer, kanskje den skulle vært litt lengre enn 72px, men det tok jeg ikke med i farta. Colormixers ja, men de har ikke sånn som anbefaler farger, har sett det ett sted. Edit: Tror jeg trenger en litt lys og "sparkling"-farge isåfall, fant ikke det der. Endret 7. februar 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg ville likt å se en ganske sterk kontrast på den siden som er litt kjedelig der den henger. Rødt er alltid en slager, men det er bare å prøve seg frem. Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hmm... Sjekket du BEGGE linkene jeg ga deg? Den første anbefaler da vitterlig farger? Mvh Primaxx Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Kommer bare opp grått, går vel ikke ann å linke rett til ferdig innstillte farger. BTW: Oppdatert header, bedre? Edit: Skjønte hva du mente, men jeg sjekka der inne, gjort det før. Men det er ingen "anbefalte" farger som står i kontrast, om du skjønner. Endret 7. februar 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Nei du har rett i det. Det er ikke akkurat kontraster de går hardest inn for... Intensjonene dine med headeren er sikkert gode, men det er totalt uleselig det som står der. Er for øvrig enig i at hoveren din er litt i overkant. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Enda en update av header, ble det litt friskere nå kanskje? Fila ble litt stor da, 67kb, men men. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Nei, det så bare dumt ut. Det hjalp ikke å klistre på noe rødt blod Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Var ment som malings-søl ifra evnt industri-område, temaet jeg prøver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå