Mr_Tiger Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg kjører bulletproof på min server, og jeg har et problem... Serveren er oppe og venner kan komme inn på ftp siden..men, jeg har en del mp3 der. de kan fint laste ned filer og laste opp, men hvis de kun vil høre på en sang får de en feilmelding...eller så begynner den å laste opp filen til en temp. fil på pcen deres. hva kan være feil? det skal jo gå ann å kun høre på mp3`ene... Lenke til kommentar
elkenzaal Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Du kan ikke høre på mp3 som ligger på ftp-serveren. En ftp-serverviser bare filene som liggerpå serveren og har ingen mulighet for å broadcaste media. I det du prøver å åpne en mp3-fil som du sier vil den laste den ned til det spesifiserte området eller default område på lokal maskin før den åpnes. Ingen vei utenom der. Vil du ha noen til å kunne høre på musikken din på nettet må du kjøre en form for software som winamp el. kan koble seg opp mot og spille av musikk. Kan ikke noe om dette, men ftp har ikke noen slik løsning så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Du kan ikke høre på mp3 som ligger på ftp-serveren. En ftp-serverviser bare filene som liggerpå serveren og har ingen mulighet for å broadcaste media. I det du prøver å åpne en mp3-fil som du sier vil den laste den ned til det spesifiserte området eller default område på lokal maskin før den åpnes. Ingen vei utenom der. Vil du ha noen til å kunne høre på musikken din på nettet må du kjøre en form for software som winamp el. kan koble seg opp mot og spille av musikk. Kan ikke noe om dette, men ftp har ikke noen slik løsning så vidt jeg vet. takker for svar. Jeg fikk høre på musikk for(før jeg reinstalerte serveren) men da brukte jeg mediaplayer...kanskje det er mediaplayeren som gjorda at det gikk å høre på musikken da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå