steinarvullum Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Hei! jeg trenger et skikkelig godt sett med pc-verktøy, noen som kan vise meg en link til en side der de selger slikt? #topic endret av moderator jankee# Endret 7. februar 2005 av Jankee Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hvorfor ikke bare skaffe de verktøyene du trenger da? har til gode å se skikkelige sett med verktøy man virkelig trenger. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Emnefeltet er endret, fordi det var alt for mye bruk av store bokstaver. Vennligst begrens dette neste gang. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10374 Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det eneste du trenger er vel en stjerneskrutrekker med en godmagnet på endens slik at den holder skruene på plass, og en skjer til å trykke på plass festene til en kjøle ribbe. Lenke til kommentar
steinarvullum Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10374 Takktakk. går nok for et av de settene der=) Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Alt du trenger er denne..Har klart meg med den i 3 år nå og utallige PCer..Beste PCverktøyet som finnes... Stjerne hodet passer utmerket til alle stjerneskruer i en pc,perfekt.. "edit" fant rett bilde Endret 7. februar 2005 av taz Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jada ! Har en Wave og uten den hadde (pc)livet vært fattig.... Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har også en Wave som jeg bruker ofte. Anbefales. Skrutrekkeren på den passer utmerktet til så og si alle pc skruer. Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 sikle på det settet til 1300... Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Dra på jernia eller noe sånt, de bruker ha stort sett alt du trenger.. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 som sagt over Leatherman, og kanskje en dremel Alt du trenger for å bygge\skru i en pc V Lenke til kommentar
steinarvullum Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Takk for mange gode tips=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå