okvalle Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har oppdatert en maskin fra Me til XP. Problemet er at printeren Epson Stylus Photo EX ikke fungerer etter oppgraderingen. Hvis jeg ber om å skrive ut, blinker printeren en stund, som om den gjør klart til å printe, men slutter etter en stund. Ingenting skjer. Det virker som om driveren er installert. Ole Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Oppgraderinger er alltid litt rare og derfor er det ikke å anbefale, men ingenting å gjøre med det Kan du sjekke enhetsbehandlingen? kontrollpanelet -> System -> Maskinvare -> Enhetsbehandling Er det noen gule trekanter i listen der? Om jeg skal tippe så bruker XP nå driverene som var i ME på skriveren. Regner med at du må finne XP drivere til den. Endret 7. februar 2005 av TCi Lenke til kommentar
okvalle Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Mener det var en gul trekant der. Skal innom jobben i kveld, så skal jeg sjekke. Lenke til kommentar
okvalle Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Fjernet "trekanten" men får stadig ikke printeren å kjøre. Har installert printeren på min egen maskin(xp) uten problemer, så jeg er vel nødt til å ta en ren installasjon Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Slett hele skiveren/drivere og installer den sammen med de nyeste drivere igjen... Lenke til kommentar
okvalle Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 done that. Finner ikke nyere driver. Vil ikke installere fra CD Lenke til kommentar
kamus Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Her kan du laste ned den nyste driveren Bør funke greit da. Lenke til kommentar
okvalle Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Tusen takk. Jeg har leita der tidligere, men etter dansk driver, siden jeg bruker dansk xp. Der er det ingenting. Norsk skulle sikkert gå greit Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) http://esupport.epson-europe.com/FileDownl...3E7A1A95EAC4296 Bæææææ !!!! var for sent ute nå...... Endret 7. februar 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg har prøvd oppgraderinger før med mange dårlige resultater. Jeg foretrekker og anbefaler ny installering av WinXP. Da får man en "clean" installering uten mange problemer man opplever ved en oppgradering. Lenke til kommentar
okvalle Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Nå har jeg prøvd å installere XP ved å automatisk fjerne Me, men problemet er det samme. Fikk faktisk litt mistanke til printeren, men den funker fint på min maskin. Den samme gule trekanten kommer frem igjen og igjen. Det står noe med publisher under egenskapene til den. Jeg har ikke publisher i den nye office pakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå