L4r5 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 En kamerat har fått tilbud om å overta en compaq ipaq model 3850 som erstatning for noe gjeld. Hvor mye er den verd? Den ser tilnærmet ubrukt ut. (Nei det er ikke og jeg gjentar IKKE noe ulovlig med den eller denne avtalen. Da hadde heg vel vært bra dum for å poste her. Hadde heller lagt den ut på qxl med kjøp nå pris 15000 eller noe. ) Setter pris på raskt svar. Håper forresten jeg har posta riktig sted. Hvis ikke så beklager jeg. Har posta en del tidligere så jeg vet det er viktig å poste på riktig forumet, men denne delen av forumet er helt ukjent for meg. Link til drivere hadde foresten vært fint for vi gidder ikke vente til han fyren har vært hjemmom og henta driverne. Klarte selvsagt å ikke finne drivere i min mindre edru tilstand (Jepp! Jeg har barnefri dere. Ikke skal jeg noe i morra heller. Burde sikkert ikke dukke opp bakfull når jeg skal følge eksen til legen men hun kan da vel inn alene.) Off nei sorry blei mye off topic. Kommer sikkert warn pga. det. Men tar det ikke så tungt. Første posten i full tilstand SKAL være rar. Sorry for off topic! On topic: Kan noen hjelpe meg? fort helst? (Weeee jeg treffer tastene jo!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå