BakkiZ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Hva er best av Ati eller nVidia kort? Lurer på hva dere synes om saken. Jeg selv synes bare at driverne til nVidia er mye greiere iallefall. Hva er mest for pengene osv. Vi snakker først og fremst i 6800-klassen, men gjærne utover det også. Takk Endret 7. februar 2005 av BakkiZ Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har ikke tall på hvor mange tråder det fins om akkurat dette emnet på forumet fra før av. Prøv søkeknappen, den er ikke der bare for moro skyld Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Helt enig. nVidia driverene er mye enklere å ha med å gjør. Bytta fra et 5900U@5950U til X800XT PE nå, og det var et helvete på driversiden. Personlig ville jeg gått for et 6800U nå om jeg kunne ombestemme meg. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har ikke tall på hvor mange tråder det fins om akkurat dette emnet på forumet fra før av. Prøv søkeknappen, den er ikke der bare for moro skyld Må si meg helt enig. Denne debatten er tatt før. Søk etter lignende tråder og start heller en tråd om du har et spørsmål vedr. et spesifikt kort eller merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg