Bosen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Er det mulig å koble en switch rett til adsl modemet og så komme seg på internett? Jeg mener det iokke er mulig, men har en kompis som mener det. noen som kan gi meg et bra svar? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 spørs hvor mange IP'er du får fra ISP og om du får dhcp fra dem. har du bare 1 ip, så går det ikke. Lenke til kommentar
Jannern81 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har modemet innebygget router så funker det fint med å bare koble til en switch Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har telenor og til å begynne med "når jeg var uvitende og fersk" koblet jeg en switch innpå modemet, dette funket greit, men fant fort ut at når det er flere maskiner i huset, så kan kun en være på nett av gangen. Derfor måtte jeg skaffe en ruter. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 bedre å sette seg inn i ip-nettverk fra dag #1 mener jeg, istedet for å gå å lure på alle småspørsmål rundt det. Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har inntrykk av at den generelle nettverksforståelsen her på forumet er skikkelig lavmål. Skikkelig ille er det når folk som har lest pittelitt kommer med "ekspertuttalelser." Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har inntrykk av at den generelle nettverksforståelsen her på forumet er skikkelig lavmål. Skikkelig ille er det når folk som har lest pittelitt kommer med "ekspertuttalelser." Det som også er festlig er når de virkelige ekspertene, som faktisk kan noe, heller vil rakke ned på de som tror de kan noe, uten å selv begrunne hvorfor de mener de andre ikke har peiling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå