cindy100 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei, sliter veldig med å fjerne "about:blank" på adresselinja mi... prøver å kjøre ad-aware og crap cleaner + windows anti spy avare (beta) men det hjelper ikke... er det noen som kan hjelpe??? mvh Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Fine bokstaver. NEI. Prøv her og se om du finner noe. www.google.no kan også brukes Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Er det slik at hvis du bare legger inn en annen startside, så forsvinner denne nye siden igjen til neste gang? (about:blank er jo verdens beste startside, jeg har brukt den i årevis) Lenke til kommentar
cindy100 Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Hei igjen, ja, programmet overkjører mitt valg av startside...ser ut til at alle program som er kapabel til å fjerne about blank koster penger.... men takk for hjelpen uansett....ps: er jeg kvitt problemet om jeg formaterer disken og sletter alle partisjoner??? Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Hei igjen, ja, programmet overkjører mitt valg av startside...ser ut til at alle program som er kapabel til å fjerne about blank koster penger.... men takk for hjelpen uansett....ps: er jeg kvitt problemet om jeg formaterer disken og sletter alle partisjoner??? Hei. Ikke så rask i svingene. Les denne guiden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=373574 Ta og søk litt i forumet også. Formatering er en alvorlig sak og er det siste man gjør. Endret 7. februar 2005 av Foxtrot Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 CWShredder kan hjelpe deg... http://www.spywareinfo.com/~merijn/downloads.html Lenke til kommentar
cindy100 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Yes!!! CWShredder reddet meg fra hjerteinnfarkt!!! TUSEN TAKK, Endelig kom min kjære startside tilbake... Lenke til kommentar
hamsterbom Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (about:blank er jo verdens beste startside, jeg har brukt den i årevis) Er jo en konge startside det da Lenke til kommentar
mariushaugan Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 about:blank forteller meg ALT jeg trenger å vite når jeg åpner en IE.... hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå