flodhest Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Siden dette er søppel, må jeg bare dele et par bilder og en film jeg og en kompis tok av katten min, Sussi (20 år). Hun en slapp som en sofapute og den eneste tiden hun er våken er når hun må ete eller gjøre sitt "fornødende". Selv under et jordskelv som sprenger Richter's skala kunne hun sove søtt og godt. Så vi bestemte oss for å finne ut hvor mye som egentlig måtte til for å vekke henne. Test 1: La oss plassere diverse gadgets oppå henne. (tok det nærmeste vi fant) Resultat: Nei, hun ser ut til å sove like godt fremdeles. Test 2: La oss gjøre det samme, denne gangen med en (data)mus på hodet. Resultat: Samme som over. Test 3: Nå begynner det å bli morro...vi plasserte to høyttalere vedsiden av katten, for så å fyre opp "Schnappi (techno remix)" på full guffe. Ja, selvom det ikke høres sånn ut spilte vi faktisk ganske høyt. Se video her! (krever apple Quicktime) Resultat: Mission Accomplished! Btw, kompisen min klager over at han lo så "åndssvakt", så ikke mobb han. Jeg kan forsikre dere om at han ikke ler sånn til vanlig. Endret 7. februar 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Stakkars katt Den er med sikkerhet ganske tunghørt pga alderen. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Hihi, ja, den hører nok ikke så godt som i gamledager. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Nå har jeg aldri eid noen katter, men er ikke 20 år veldig mye? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Nå har jeg aldri eid noen katter, men er ikke 20 år veldig mye? Jo, sånn 13-15 er vanlig. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Nå har jeg aldri eid noen katter, men er ikke 20 år veldig mye? Det er vel ikke lenge til før den slukner nei faen, slått på målstreken :s Endret 7. februar 2005 av Stish Lenke til kommentar
morfin Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Veldig fin test,ja. Tror kanskje at katta di er stein. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hehe, den våkna. Dakars. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Veldig fin test,ja.Tror kanskje at katta di er stein. Hehe, ikke umulig det nei. edit: noe sier meg at home.no er nede (bombe), men kommer vel opp igjen med tiden. Endret 7. februar 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Jeg som ville se. Få serveren opp, dumme Home.no. EDIT: HAHAHHAAH! Genialt morsom den filmen! :!: Endret 8. februar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Hehe. Ser ut til at home.no er oppe igjen nå ja. (så lenge det varer...) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Hva var så morsomt? Det blir opp til deg å avgjøre om du mener det er morsomt eller ei. Kan ikke garantere at det er morsomt for alle, liksom. Endret 8. februar 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Får si det på en annen måte; hvorfor syntes folk dette var morsomt? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Hvorfor kverrulere på det? La de som mener det er morsomt ha det gøy, og de som ikke synes det er morsomt får.....mene det ikke er morsomt, eller noe sånt. Noen ganger hender det man synes noe er morsomt uten at man kan sette fingeren på det, humoren bare treffer enkelte mennesker. Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Kan du bare svare konkret på spørsmålet mitt? Var det på grunn av at katten nesten ikke la merke til musikken, det merkelige uttrykket i fjeset eller den åndssvake latteren til kompisen din? Alle tre var jo ganske morsomme Endret 8. februar 2005 av opix Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg vet dessverre ikke hva du synes var morsomt med filmen. Spør deg selv. Jeg synes hvertfall det hele var litt komisk. Hvor overlegen/lat katten min og katter generellt kan være. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kan du bare svare konkret på spørsmålet mitt? Var det på grunn av at katten nesten ikke la merke til musikken, det merkelige uttrykket i fjeset eller den åndssvake latteren til kompisen din? Alle tre var jo ganske morsomme Tsk. tsk! Du har ulv.no i signaturen, din mening angående humor teller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå