trra Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Fant en liten video, fra et overvåkningskamera i en sving, er tydeligvis litt glatt der http://www.blondeblog.com/vstreet.html Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Stiiiiiiiilig! Noen som kan kjøre bil jo Lenke til kommentar
eab Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hadde flaks han i den hvite vectraen, så ut som han var nære ved å bli truffet. Og sierraen helt i slutten? Så ut som om han hadde tenkt å kjøre videre Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Dæven. Det skal ikke mye til gitt. Men det der må jo ha vært matolje eller noe, ingen kontakt what so ever. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Skal så absolutt ikke mye til. Var selv ute å smakte på forthaugskant og murgjerde på lørdag. Kjørte rundt i byen, asfalten var grei, men brosteinveien jeg kom ut på vakke mye morro. Holdt 60 og bilen gikk rett fram uten noen form for friksjon. R.I.P Audien min Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 6. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Skal så absolutt ikke mye til. Var selv ute å smakte på forthaugskant og murgjerde på lørdag. Kjørte rundt i byen, asfalten var grei, men brosteinveien jeg kom ut på vakke mye morro. Holdt 60 og bilen gikk rett fram uten noen form for friksjon. R.I.P Audien min uten noen form for friskjon sier du? hadde du ikke hatt friksjon, så hadde du stått stille Lenke til kommentar
eab Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 ikke hvis han allerede var i bevegelse Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Off for en sving Han siste der må ha fått panikk og klarte ikke å handle rett, når bilen etterpå rykker i gang på tomgang og kjører inn i den andre bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå