Heatsink Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) To pcer skal kobles til internett, siden det er litt komlisert å få opp kabler vil vi helst ha noe trådløst. Pcene skal kunne spille mot hverandre og på internett (ikke samtidig på internett da), de skal også kunne dele filer. det jeg lurer på da: hvilken router og hvilket kort? den ene pcen (ved siden av modemet) kan vel bruke vanlig kabel? -PPPoE og ikke automatiske oppringing, altså jeg må skrive inn brukernavn og passord for å komme online. jeg må vel da ha en router som kan ringe opp selv? -wlan kortet som er anbefalt av hw.no har jo svært dårlige erfaringer så hvilket skal jeg kjøpe. Endret 10. februar 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ville gått for Linksys WRT54G/GS,har den selv og er kjempefornøyd http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=3635585 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 ja den så jo fin ut men hvilket nettverkskort? Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg lurer også på dette Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 la la la **bump** Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Det finnes visst ikke gode wlan nettverkskort Lenke til kommentar
pine Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 har denne jeg : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301248&cks=SER Meget fornøyd. Ikke det aller dyreste heller. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 har denne jeg : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301248&cks=SER Meget fornøyd. Ikke det aller dyreste heller. ser at ikke mange andre er det. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) nå har det seg sånn at jeg heller ikke finnner Linksys WRT54G hos noen forhandler. tilbake til utgangspunktet Edit: jeg tor bare det er prisguiden som er litt jalla i dag, hvilket wlan kort fra mpx da ? Endret 13. februar 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 To pcer skal kobles til internett, siden det er litt komlisert å få opp kabler vil vi helst ha noe trådløst. Pcene skal kunne spille mot hverandre og på internett (ikke samtidig på internett da), de skal også kunne dele filer. det jeg lurer på da: hvilken router og hvilket kort? den ene pcen (ved siden av modemet) kan vel bruke vanlig kabel? -PPPoE og ikke automatiske oppringing, altså jeg må skrive inn brukernavn og passord for å komme online. jeg må vel da ha en router som kan ringe opp selv? -wlan kortet som er anbefalt av hw.no har jo svært dårlige erfaringer så hvilket skal jeg kjøpe. Det er som oftest smart å velge wlan kort fra samme produsent som routeren/ap`en. Da er du garantert at det funker sammen. Linksys utstyr kan du kjøpe hos MPX. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 dette kortet? eller 105kr mer for dette? og den andre pcen kan bruke vanlig kabel vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå