Bosen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Er på utskikk etter ny skjerm. Sett på mye, men enten koster det flesk eller så suger det dritt. Noen som har en 17"lcd de er fornøyd med. Da vil jeg gjerne vite noe om den. Spesielt hva du syntes om den og hva som er bra og dårlig. Gjerne et bilde også. Endret 7. februar 2005 av Bosen Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hvis du søker etter Samsung 1770NX her på forumet vil du finne mange gode erfaringer med den skjermen. Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 går utifra du mente Nec 1770NX.. Lenke til kommentar
MartinM Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hvis du kikker litt rundt på www.netshop.no , finner du mange gode 17" LCD skjermer der. "iiyama 17" LCD E435S-B Sølv" , med 10ms, DVI etc. til rundt 3000kr burde ikke være gale kjøpet. iiyama 17" Har en 19" iiyama selv, og er veldig godt fornøyd med den.... Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Skrev jeg virkelig Samsung.... Selvfølgelig mente jeg Nec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå