TanglewoodD Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 jeg har et problem med å sette meg selv opp i dc++ som active. Som dere kanskje ser, så er jeg ikke noen dc++ freak, så vær så snill og vær litt følsome Innstillingene er som følge ; Enable * Enable Disabled Name DC++ Protocol TCP Private Port **veit ikke** Public Port 1412... ? LAN Server **veit jeg ikke** Kan noen hjelpe meg å fylle ut resta? Topcom Skyracer 654 router Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Enable * Enable Disabled Name DC++ Protocol TCP *HUSK Å LEGGE TIL EN IDENTISK FOR UDP OGSÅ Private Port 1412 Public Port 1412... ? *Du kan endre denne til noe annet dersom det er ønskelig. Bare pass på at den er den samme som den du har under Settings i DC++ LAN Server IPen din på LANet. IPen din på LANet finner du f.eks. slik: start->kjør->cmd (ok) skriv inn: ipconfig (enter) Du vil nå få lista opp en rekke IPer som er tilknyttet din maskin. Ethernet adapter Local Area Connection: Connection-specific DNS Suffix . : IP Address. . . . . . . . . . . . : 192.168.0.22 (denne du skriver inn på LAN server) Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0 Default Gateway . . . . . . . . . : 192.168.0.1 192.168.0.22 er i dette tilfellet IPen din, og 192.168.0.1 er IPen til routeren. Har ikke forklart helt i detalj, men håper du er såpass oppegående at du klarer å finne ut av dette selv. Dersom det skulle være noe problem, kan du bare spørre. Lykke til! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Tusen hjertlig takk! Tro det eller ei, så er jeg active i dc++! :D Hjertlig Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) dobbel post - unnskyld Endret 7. februar 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Doleo Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Good for you. Husk at du ikke har lov til å laste ned ulovelig kopiert materiale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå