Veronique Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei, jeg kjøpte en kombi dvd/video og kobla med vanlig kabel, men det kommer irriterende flimring innimellom på bildet. Løser problemet seg hvis jeg kjøper en SCART kabel? Er tv'n for gammel for den nye video/dvd'en, slik at det sender for mange signaler mot tv'n eller? Jeg er redd jeg må lide med disse forstyrrelsene. Eller? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Antagelig løses problemet med scart. Du får også vesentlig bedre bilde fra DVD. Når det gjelder flimringen, så spørs det kanskje litt hva slags flimmer det er. Og om det er likt både fra DVD og video. Kanskje det skyldes unøyaktig innstilling på TV eller at den er lagret på feil forvalg. Og så er vel innlegget temlig feilpostet. Det burde vel vært i Lyd & bilde -> Video. Kanskje en vennlig moderator fikser det for en "fersking".... Lenke til kommentar
Veronique Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Takk for svar til en fersking. De impulsene som går overs tv skjermen er der når videoen er av også, så det er en puls som dunker gjennom. Får håpe en skart kan hjelpe. Det er flere måter å connecte tvn og videoen på, kanskje en anna måte kan gå. Kommer til å bytte hvis ikke, for den gamle videoen hadde ikke sånne probs. Lenke til kommentar
Veronique Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Hva mener du med feil forvalg, forresten? Lenke til kommentar
Veronique Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Sorry all maset, når den fikk scart var det ingen forstyrrelser. TAkk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå