Immorten Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Vi hadde en temmelig heftig diskusjon i klassen i dag. diskusjonen handlet om hvilken vei en vifte skal blåse i forhold til kjøleribbene.. Skal den blåse på eller fra Kjøleribbene?? Noen som kan svare på det? -Immorten Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Vifta skal blåse MOT ribbene. Blåser vifta oppover, blir komponenten under ribba mye varmere Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det er vel ingenting som er riktig. Kommer vel ann på klimaet i kabinettet og andre faktorer vil jeg tro Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det er vel ingenting som er riktig. Kommer vel ann på klimaet i kabinettet og andre faktorer vil jeg tro MOT ribbene er RIKTIG! Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) ja appsolutt.... mot ribbe.... jeg hadde en sånn samurai kjøler, hvis noen kjenner til den, (orker ike å finne link)... og når jeg monterte den, klarte jeg å montere den slik at den sugde fra ribba... og med full guffe på vifte ble gjennomsnits tempen nermere 70 grader... etter at jeg fant ut at tempen var på så mye (ca 3 måneder senere) snudde jeg vifta, og vips så var tempen på 30-35 grader... heldig vis for meg har jeg en pentium 4, som er lagd slik at den ikke kan brenne seg, slik at jeg kom ut fra det med kun skrekken Endret 7. februar 2005 av ElmotriX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå